Hoe lang kan je een edge 800 gebruiken om te navigeren ? ik wil er als het weer het toelaat steeds langer op uit trekken maar vraag me af of de accu wel een hele dag me kan ?
zat al te denken aan zoon losse accu die ze ook voor te smartphones gebruiken
accu levensduur edge 800
8 uur met schermverlichting uit. Zet je die aan dan gaat 't aanzienlijk sneller. Zet je de GPS uit gaat de batterij zeker 12 uur mee.
met de gps uit zal niet gaan ik wil em gebruiken voor te navigeren , zit te denken aan zoon accu pack dan zit je nooit zonder lijkt mij http://www.bol.com/nl/p/a-solar-xtorm-a ... _role%3din
Ik heb met mijn Edge 800 wel meer dan 12 uur gehaald. Toen ik in september een solo rondje IJsselmeer reed vertrok ik net na 6 uur 's ochtends bij de auto en was iets van 20 over 6 's avonds weer terug. Op het laatst werd de batterij indicator wel oranje en toen dacht ik dat hij het op zou geven, maar bij thuiskomst bleek er nog meer dan 10% over te zijn. Dit was met GPS, routeaanwijzingen, snelheid en cadans gewoon aan
Overigens weet ik zeker dat het beter had gekund want ik was zo stom om te vergeten bij stops de Garmin uit te zetten
Mijn tips:
- Backlight compleet uit
- Niet de kaartweergave op beeld hebben maar gewoon data. Ik had meestal een weergave met 4 datavelden: snelheid, RPM, BPM en temperatuur.
Overigens weet ik zeker dat het beter had gekund want ik was zo stom om te vergeten bij stops de Garmin uit te zetten
Mijn tips:
- Backlight compleet uit
- Niet de kaartweergave op beeld hebben maar gewoon data. Ik had meestal een weergave met 4 datavelden: snelheid, RPM, BPM en temperatuur.
Ik heb er ooit een 14 uur mee gedaan tijdens Trondheim - Oslo. Maar doordat de accu volledig ontlaadde ging ook alle opslag capaciteit eruit en was het na 2 uur gedaan.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.