Fiets februari 2014
- emiel_de_vlas
- Forum-lid
Leuke editie met de cursus koffiemolen en Sven Nijs
-
- Forum-lid HC
Vraagje, wanner gaat fiets eens het aflopende/klappende banden problemen onderzoeken met oa de conti en schwalbe banden. Als er in de auto industrie mogelijk een gaspedaal kan blijven hangen is het op het 8uur journaal. Met de banden zijn al ernistige ongelukken gebeurt en ik heb er tot op heden nog geen serieuze berichtgeving over gelezen ook niet van de fabrikanten.
Je zou op dit forum een topic kunnen openen waarop elke deelnemer kan aangeven hoeveel maal hij lek gereden is : per maan of per jaar en met welke band dit gebeurde mogelijk aangevuld met de reeds verreden km . En met die gegevens een mooi overzichtelijk rangschikking op te stellen.Een klassement per merk en type zou veel duidelijk maken.
Dit kan zonodig nog uitgebreid worden naar " slippen voor/achter bij droog of nar weer of nog de ontplofte banden maar telkens merk en type band vermelden.
Dit kan zonodig nog uitgebreid worden naar " slippen voor/achter bij droog of nar weer of nog de ontplofte banden maar telkens merk en type band vermelden.
-
- Forum-lid HC
Daar lopen al topics over. Het gaat puur om de banden met fabrikage fouten en die zijn er aantoonbaar. En dan bedoel ik niet 1 op de 10000 bandjes die niet goed zijn maar hele series.
Als er bij de eerste ehbo post bij de marmot vier mensen zitten die met een geklapte gp4000s onderuit zijn gegaan is dat geen incident.
Als er bij de eerste ehbo post bij de marmot vier mensen zitten die met een geklapte gp4000s onderuit zijn gegaan is dat geen incident.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het foldermateriaal wat erbij zit lees ik eigenlijk nooit, maar mijn oog viel nu op de voorkant van de bbb-folder. Wat een belachelijke Oakley kopie is die bril zeg....... Beter goed gejat dat slecht bedacht zullen we maar denken.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
@fiets: waarom bij de helmentest zo'n beetje het bekendste merk niet meegenomen?
Less is bore
- emiel_de_vlas
- Forum-lid
Dit gaat meer over het maartnummer!daniel1975 schreef:@fiets: waarom bij de helmentest zo'n beetje het bekendste merk niet meegenomen?