Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Nieuwe fiets, ca E2000,-

Vloedie
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2014 16:09

Vloedie 05 mar 2014 17:59

Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe fiets.
Drie jaar geleden op een Bulls Harrier1 begonnen, met groep 105.
Framemaat 60.

Wil nu wel een stapje meer.
Ik kom ondermeer een Nighthawk DI2 Ultegra, CITEC 3000 wielset tegen voor E1900,- bij Mantel. Dat lijkt me een redelijk veilige keuze?

Ook kom ik bij Vos Pinarello's tegen voor dat geld en dat is wel wat meer sexy natuurlijk dan Bulls. Ik ben er langs geweest en mijn blik bleef hangen op een Quattro met Ultegra groep, Wildcat wielset. Wel een stukje duurder E2400,-

Met al die verhalen hier over Vos word ik er niet geruster op, dus dacht dan hier meer eens wat advies inwinnen. Ik begreep van de verkoper bij Vos dat de maatvoering van Pinarello anders is? Vroeg me ook af hoe de beide fietsen zich tot elkaar verhouden qua kwaliteit?
Zijn er in deze prijscategorie nog andere fietsen die ik zou moeten meenemen in mijn overwegingen?

Alvast bedankt voor de reacteis.

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 05 mar 2014 19:25

Dit is een van de beste fietsen voor 2199 (met Campa Athena voor 1999), op prijs/kwaliteit onverslaanbaar.
Weliswaar is Canyon een webshop, maar de service is aanzienlijk beter dan Vos. Je kunt Canyon fietsen ook bekijken/ophalen in Koblenz en er is in NL een servicepunt.

http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3241
Afbeelding

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 05 mar 2014 20:29


Plaats reactie