Alles over vakanties op én met de fiets

Ötztaler Radmarathon 31 augustus 2014

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 07 mar 2014 17:47

Ik had me hiervoor al ingeschreven via En Route en was daarom al verzekerd van een startbewijs. De loting is zojuist geweest. Ben benieuwd of er nog gelukkigen zijn hier die meedoen.
Prachtige cyclo, stond al jaren op mijn verlanglijstje. Hoewel het nog maanden weg is en er nog een hoop moois in het verschiet ligt kan ik me er nu al op verheugen.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

avic
Forum-lid

Gebruikersavatar avic 07 mar 2014 18:21

Ötztaler Cycling Marathon 2014 - Congratulations you did it !

Hello Bert !

Your dream can come true on 31 August 2014.

dan zal ik maar gaan trainen ;-) En een lift aanbieden of meerijden met andere gelukkigen

RolfCanyon
Forum-lid

RolfCanyon 07 mar 2014 19:22

Na 2 jaar niet meegedaan te hebben dit jaar weer van de partij. Wordt mijn 6e editie maar heb er altijd weer zin in.
Canyon Ultimate SLX

marcmarc
Forum-lid

marcmarc 10 mar 2014 22:22

Ben ook ingeloot ! Ik had het eerst niet helemaal door maar het mailtje van de organisatie stond in m'n spam-folder van Gmail...

D'n Kannibaal
Forum-lid

D'n Kannibaal 17 mar 2014 11:36

Hallo, nu in volle training voor de Otztaler. Twee jaar geleden zonder noemenswaardige training de Marmotte uitgefietst, nu voor een serieuezere benadering en dito eindtijd! Erg veel zin in! Wederom via En Route geregeld.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 17 mar 2014 15:31

Suc6,Vriend van mij heeft hem 2x gereden en uitgereden.
Hij is wel heftig maar de organisatie schijnt perfect te zijn.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Arjan
Forum-lid

Gebruikersavatar Arjan 18 mar 2014 09:47

Na de deceptie van vorig jaar wegens de grote hoeveelheden regen waar ik gewoon slecht tegen kan ga ik dit jaar voor de herkansing. Hopelijk is het dit jaar droog en komt er geen andere malheur.

vriesm
Forum-lid

vriesm 01 apr 2014 22:42

Ik ben ook ingeloot voor de Oetz, maar helaas twee vrienden van mij niet. Dit betekent dat ik alleen zal moeten afreizen. Zijn er meer mensen die ook als enige zijn ingeloot en misschien willen carpoolen oid? Enige uitdaging voor mij persoonlijk is nog dat ik maandag 1 september op mijn werk een belangrijke meeting heb, maar weet niet of het heel slim is om na ruim 230 km fietsen nog naar Nederland te rijden...

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 02 apr 2014 11:05

Als je volle bak gaat lijkt me het zeker niet verstandig /fijn. Uiteraard kan het wel.

avic
Forum-lid

Gebruikersavatar avic 04 apr 2014 10:44

vriesm schreef:Ik ben ook ingeloot voor de Oetz, maar helaas twee vrienden van mij niet. Dit betekent dat ik alleen zal moeten afreizen. Zijn er meer mensen die ook als enige zijn ingeloot en misschien willen carpoolen oid? Enige uitdaging voor mij persoonlijk is nog dat ik maandag 1 september op mijn werk een belangrijke meeting heb, maar weet niet of het heel slim is om na ruim 230 km fietsen nog naar Nederland te rijden...
Zondag alleen nog terugrijden is zeker niet slim....moe, slaperig na twee uur rijden en...maar er is hoop; ik ben ook op zoek naar iemand die wil poolen! en als je de rit niet alleen doet is de kans om op de Autobahn te crashen wat kleiner....Het lijkt me een goed idee om te kijken of we samen kunnen rijden. Heen op vrijdag en terug op maandag heeft dan wel mijn voorkeur.

groet, Bert

vriesm
Forum-lid

vriesm 06 apr 2014 00:11

Hi Bert,

Dank voor je reactie. Ik was eigenlijk van plan om iets eerder af te reizen, omdat mijn ervaring leert dat ik echt moet wennen aan de hoogte. De eerste dag rijd ik altijd als een krant en naarmate de week vordert, begin ik me beter te voelen. Ga toch kijken of ik op de zondag nog terug kan komen, misschien mijn vriendin maar eens lief aankijken...

avic
Forum-lid

Gebruikersavatar avic 06 apr 2014 08:46

vriesm schreef:Hi Bert,

Dank voor je reactie. Ik was eigenlijk van plan om iets eerder af te reizen, omdat mijn ervaring leert dat ik echt moet wennen aan de hoogte. De eerste dag rijd ik altijd als een krant en naarmate de week vordert, begin ik me beter te voelen. Ga toch kijken of ik op de zondag nog terug kan komen, misschien mijn vriendin maar eens lief aankijken...
Is voor mij nog wel open, eigenlijk is wat eerder daar zijn wel beter....wat mij betreft houden we het nog open.

Plaats reactie