Klassieke / neutrale racekledij, waar te koop?
Of klassiek nou helemaal het goede woord is weet ik ook niet, maar ik ben op zoek naar neutrale racekleding.
Dus zonder opsmuk als merkjes, strepen, reclame's e.d. en in één tint (liefst passend bij een ongelakte titanium racefiets met zwarte accenten).
Heeft iemand een suggestie waar dit verkrijgbaar is?
Dus zonder opsmuk als merkjes, strepen, reclame's e.d. en in één tint (liefst passend bij een ongelakte titanium racefiets met zwarte accenten).
Heeft iemand een suggestie waar dit verkrijgbaar is?
idworx All Rohler met Gates centertrack
Van Nicholas Ventus
En dan heb je ook nog een Brooks fetish , toch nog een dure hobby zo!
Van Nicholas Ventus
-
- Forum-lid
Cyclewear.eu!!!! Erg goedkope merk kleding, brillen etc.
Snelle levering.
Kwam deze site toevallig tegen en ben er erg tevreden mee, hele outfit er gekocht.
Let wel even op de maten, niet van elk kleding stuk hebben ze alle maten.
Snelle levering.
Kwam deze site toevallig tegen en ben er erg tevreden mee, hele outfit er gekocht.
Let wel even op de maten, niet van elk kleding stuk hebben ze alle maten.
Koga roadwinner ultegra
Torm.cc. Hebben"alleen" shirts, ondershirts en arnstukken. Van sportwool (merino). Shirt korte mouw komt incl verzenden op zo'n 75 euro. Mooi, duurzaam én fijn dragend spul!
Dank voor de reacties, hier is best wat van uit te zoeken!
Hoewel shirtjes van €150 á €200,- mij wel heel ver gaan zit er wel spul tussen wat mij aanspreekt.
Bestel het wel het liefst in Nederland. eigen economie eerst zeg maar .
Hoewel shirtjes van €150 á €200,- mij wel heel ver gaan zit er wel spul tussen wat mij aanspreekt.
Bestel het wel het liefst in Nederland. eigen economie eerst zeg maar .
idworx All Rohler met Gates centertrack
Van Nicholas Ventus
Van Nicholas Ventus
-
- Forum-lid
Dit is ook kleding wat is mooier vindt dan de iets meer opvallendere wielerkleding zoals dat meer gebruikelijk is. Maar het is wel een beetje jammer dat deze shirts gelijk een stuk duurder zijn. Ik heb 1 torm shirt. Alleen die zit nog een beetje aan de krappe kant. Dus een merk wat shirts verkoopt in de prijsklasse onder de 100 euro is erg welkom.
-
- Forum-lid
+1hanz1963 schreef:Torm.cc. Hebben"alleen" shirts, ondershirts en arnstukken. Van sportwool (merino). Shirt korte mouw komt incl verzenden op zo'n 75 euro. Mooi, duurzaam én fijn dragend spul!
-
- Forum-lid
Lijkt me dat je inmiddels al wat hebt gevonden? Zelf laatst een shirtje gekocht vanaf deze site: http://www.sportswearonline.nl/fietsen/heren/shirts/ niet echt zonder streepjes of tekst, maar je weet het nooit.
De eigen merk kleding van Planet X is ook redelijk old-school/neutraal.
https://www.planetx.co.uk/c/q/clothing/clothes/jerseys. En ze kosten ook niet de hele wereld.
https://www.planetx.co.uk/c/q/clothing/clothes/jerseys. En ze kosten ook niet de hele wereld.