hallo, ik ben een eigenaar van een gazelle paris bw: 2012
ik heb hem al een tijdje dus maar nu vroeg ik me af, and de voorviring zitten aan 2 kanten een soort Rollertje en je kan naar plus en min. ik wil graag Ver met met me fiets in de voorvork Zakken. moet ik dan naar plus of min draaien?
Gazelle Paris 2012 voorvork vering
-
- Forum-lid
En als je eraan draait dan maakt dat ogenschijnlijk geen verschil qua inzakking (wel op je stuur gaan hangen en er weer af)?
Ik ken de voork persoonlijk niet maar even wat goed naar links of rechts draaien en kijken of het verschil maakt en hoe.
Mocht de zaak bijstellen geen merkbaar verschil geven dan kan het zijn dat de veren vast zitten aangezien ik niet denk dat dit een luchtgeveerde vork is.
Heb je informatie over de vork? Staat er iets op qua model/nummer etc?
Ik ken de voork persoonlijk niet maar even wat goed naar links of rechts draaien en kijken of het verschil maakt en hoe.
Mocht de zaak bijstellen geen merkbaar verschil geven dan kan het zijn dat de veren vast zitten aangezien ik niet denk dat dit een luchtgeveerde vork is.
Heb je informatie over de vork? Staat er iets op qua model/nummer etc?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
zo, ik heb een foto gemaakt. hopelijk kan je hier wat mee. als het goed is kan hij veel verder inzakken, (als ik leun op de stuur bijv.)