NK Tijdrijden voor vrije renners te Texel
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik doe op 4 september voor de eerste keer mee aan dit evenement. Van tevoren ga ik lekker een week op vakantie op Texel met mijn gezin. Op de dag van vertrek rijd ik de tijdrit.
Ik vroeg me af of er nog meer mensen op het forum zijn die met deze tijdrit meedoen.
Zo ja, wellicht is het een leuk idee om een klein stickertje op de rechtse kant van je helm te plakken, met daarop je gebruikersnaam op dit forum. Op die manier kun je mensen aanspreken die je eigenlijk al een beetje (digitaal) kent.
Corniel hoeft niet, die kennen we allemaal wel.
Ik vroeg me af of er nog meer mensen op het forum zijn die met deze tijdrit meedoen.
Zo ja, wellicht is het een leuk idee om een klein stickertje op de rechtse kant van je helm te plakken, met daarop je gebruikersnaam op dit forum. Op die manier kun je mensen aanspreken die je eigenlijk al een beetje (digitaal) kent.
Corniel hoeft niet, die kennen we allemaal wel.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Theo V, witt Bull, rode Met-helm. Check!
[quote="Robbebopper"]Corniel hoeft niet, die kennen we allemaal wel (..)[/quote]
Ik weet dat frenkie ook gaat:
Ik weet dat frenkie ook gaat:
- razenderoeland
- Forum-lid
Leuk dat je meerijdt. Zelf rijdt ik al een aantal jaar deze rit mee, maar daar kan ik eigenlijk ook niet onderuit omdat ik van Texel kom. Misschien is het een optie voor je om dinsdagavond een wedstrijdje mee te pikken van de Wielervereniging Texel. Gastrijders zijn altijd welkom, en voor jou meteen een mogelijkheid om kennis te maken mat een aantal andere deelnemers aan de tijdrit.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zit inmiddels op Texel. Was wel een helse tocht. De NS moest bussen inzetten tussen Schagen en Den Helder. Er stond inderdaad een ruime touringcar klaar, moest ik mijn fiets onder in het bagageruim dumpen tussen de buggies en koffers van medepassagiers. Dat was wel even slikken. Gelukkig is alles goed gegaan.
Die wedstrijd van dinsdagavond, is dat ook een tijdrit? Ik heb namelijk alleen een TT-fiets bij me.
Die wedstrijd van dinsdagavond, is dat ook een tijdrit? Ik heb namelijk alleen een TT-fiets bij me.
- razenderoeland
- Forum-lid
Het is een criterium. Helaas niet geschikt voor tijdritfietsen. Overigens kan je natuurlijk altijd als toeschouwer langskomen he.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ja, dat is wel een goed idee.
- razenderoeland
- Forum-lid
Hou dan wel het weer even in de gaten. Als het regent of net heeft geregend wordt de wedstrijd afgelst. Dit kun je ook nakijken op de site van wielervereniging texel.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb nog even staan kijken. Ben op een gegeven moment toch gegaan. Het begon koud te worden, en ik kan natuurlijk niets riskeren met het oog op a.s. zaterdag.
- razenderoeland
- Forum-lid
Weinig wind volgens het weerbericht is voor Texel toch al gauw windkracht 4. Maar dat is toch beter dan de afgelopen 2 jaar met windkracht 7 en 8.