Bidon +sportdrank+ stuiteren= smeerzooi!
Hoi,
Ik heb nu een paar tacx bidons die sluiten niet goed. Na elke rit is mijn fiets smerig van de plakkerige sportdrank. Welke bidons sluiten wel goed af? Wat werkt?
Iemand de gouden tip? of moet ik het maar voor lief nemen...
Ik heb nu een paar tacx bidons die sluiten niet goed. Na elke rit is mijn fiets smerig van de plakkerige sportdrank. Welke bidons sluiten wel goed af? Wat werkt?
Iemand de gouden tip? of moet ik het maar voor lief nemen...
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Elite bidons. Ik heb de Hygiëne. Bevallen me uitstekend. Heb ook Tacx gehad. Op een gegeven moment zijn ze helemaal lam en knoeien.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
water drinken
ik heb nog weinig bidons gezien die echt 100% afsluiten
Voordeel van als je zoals mij met water rijd is dat je geen plakkerige fiets hebt , ik rij alleen maar met voeding in de koers ik ben al dik genoeg van m`n eigen en verbrand liever wat vet zeg maar
Voordeel van als je zoals mij met water rijd is dat je geen plakkerige fiets hebt , ik rij alleen maar met voeding in de koers ik ben al dik genoeg van m`n eigen en verbrand liever wat vet zeg maar
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Probeer maar eens de Camelbak bidons. Ik haal geen andere meer in huis. Kost iets meer dan de doorsnee bidon, maar ze zijn de centen dubbel en dik waard.peter1981 schreef:ik heb nog weinig bidons gezien die echt 100% afsluiten
-
- Forum-lid
Tijdens korte en weinig intensieve ritten kan water wel, maar als t wat langer en intensiever wordt is er toch iets meer nodig.
ook dat is voor iedereen verschillend ik rij rustig 7uur of langer in de heuvels met 29 gem op water.
Beetje eten onderweg doet wonderen ook met intensieve ritten zoals interval trainingen
Beetje eten onderweg doet wonderen ook met intensieve ritten zoals interval trainingen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
+1 idem hieri-mac schreef:Probeer maar eens de Camelbak bidons. Ik haal geen andere meer in huis. Kost iets meer dan de doorsnee bidon, maar ze zijn de centen dubbel en dik waard.peter1981 schreef:ik heb nog weinig bidons gezien die echt 100% afsluiten
-
- Forum-lid
De dop erop draaien na het vullen doet wonderen
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
+1i-mac schreef:Probeer maar eens de Camelbak bidons. Ik haal geen andere meer in huis. Kost iets meer dan de doorsnee bidon, maar ze zijn de centen dubbel en dik waard.peter1981 schreef:ik heb nog weinig bidons gezien die echt 100% afsluiten
Voor die kleverige zoete troep is dat een prima bidonnetje.
Wel goed schoonmaken steeds. Althans, met Isostar. Daar kan je een band mee plakken, zo kleverig.