Goedhart Deltatocht 13 september 2014
-
- Forum-lid
Na alle goede reacties vorig jaar organiseert Goedhart (http://www.goedhart.nl) in samenwerking met Stavoord 6 (http://www.stavoord6.nl) op zaterdag13 september 2014 voor de tweede keer de "Goedhart Deltatocht" bestaande uit 3 afstanden, 80, 125 en 165 km sportieve fietstoertochten die o.a. over de Zeelandbrug en de Oosterscheldekering gaan.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Heren / Dames
Nog even bovenstaande tocht onder de aandacht brengen. het is de tweede maal dat we deze tocht organiseren. Vorig jaar als zeer positief en goed georganiseerd ontvangen. Met het oplossen van de toch altijd aanwezige puntjes van kritiek hopen we dit jaar een nog tevredener fietspubliek te krijgen.
Enkele highlights:
Route 80 km: Krammersluizen (voor zover mogelijk, klimmen in Zeeland!), en Natuurgebied Volkerak
Route 125 km: Buitendijks langs de boorden van de Oosterschelde, Zeelandbrug
Route 165 km: Buitendijks langs de boorden van de oosterschelde, Stormvloedkering
Routes staan vanaf volgende week op de site.
Alle routes zeer goed uitgepijld. Parkeren overdekt!. Kleed en douchegelegenheid aanwezig. Iedere deelnemer krijgt na afloop goodie bag en aandenken aan de tocht.
Geen zin in de massalieit van de RftR op 7 September, maar wel zin om in deze mooie provincie te fietsen? dan is dit een prachtige gelegenheid. Voor vragen of info ; zie site of een mail naar info.goedhart.nl@gea.com
Nog even bovenstaande tocht onder de aandacht brengen. het is de tweede maal dat we deze tocht organiseren. Vorig jaar als zeer positief en goed georganiseerd ontvangen. Met het oplossen van de toch altijd aanwezige puntjes van kritiek hopen we dit jaar een nog tevredener fietspubliek te krijgen.
Enkele highlights:
Route 80 km: Krammersluizen (voor zover mogelijk, klimmen in Zeeland!), en Natuurgebied Volkerak
Route 125 km: Buitendijks langs de boorden van de Oosterschelde, Zeelandbrug
Route 165 km: Buitendijks langs de boorden van de oosterschelde, Stormvloedkering
Routes staan vanaf volgende week op de site.
Alle routes zeer goed uitgepijld. Parkeren overdekt!. Kleed en douchegelegenheid aanwezig. Iedere deelnemer krijgt na afloop goodie bag en aandenken aan de tocht.
Geen zin in de massalieit van de RftR op 7 September, maar wel zin om in deze mooie provincie te fietsen? dan is dit een prachtige gelegenheid. Voor vragen of info ; zie site of een mail naar info.goedhart.nl@gea.com
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Heren / Dames fietsers:
Nog even bovenstaande tocht "een zetje" geven.
Na vorig jaar onze eerste Goedhart tocht te hebben georganiseerd, organiseren we 13 september a.s. onze tweede Goedhart deltatocht. Deze tocht voert de deelnemers over de mooie zeeuwse eilanden en kustdelta. Enkele highlights:
80 km: Krammersluizen (klimmen in zeeland ), Volkerak natuurgebied
125 km: Buitendijks langs de boorden van de oosterschelde, Zeelandbrug
165 km: Buitendijks langs de boorden van de oosterschelde, stormvloedkering
Routes staan vanaf aankomende week op de site.
Verder: Goed uitgepijlde routes, Bevoorrading onderweg van oa Powerbar, Parkeren overdekt!, Douche / omkleedgelegenheid, Alle deelnemers krijgen na afloop een goodiebag met aandenken van de tocht.
Geen zin in de massaliteit van de RftR 7 sept, maar wel zin om een mooie route fietsen in deze prachtige provincie, dan zien we jullie graag terug op 13 september.
voor vragen, kijk op de site of mail naar : info.goedhart.nl@gea.com
Nog even bovenstaande tocht "een zetje" geven.
Na vorig jaar onze eerste Goedhart tocht te hebben georganiseerd, organiseren we 13 september a.s. onze tweede Goedhart deltatocht. Deze tocht voert de deelnemers over de mooie zeeuwse eilanden en kustdelta. Enkele highlights:
80 km: Krammersluizen (klimmen in zeeland ), Volkerak natuurgebied
125 km: Buitendijks langs de boorden van de oosterschelde, Zeelandbrug
165 km: Buitendijks langs de boorden van de oosterschelde, stormvloedkering
Routes staan vanaf aankomende week op de site.
Verder: Goed uitgepijlde routes, Bevoorrading onderweg van oa Powerbar, Parkeren overdekt!, Douche / omkleedgelegenheid, Alle deelnemers krijgen na afloop een goodiebag met aandenken van de tocht.
Geen zin in de massaliteit van de RftR 7 sept, maar wel zin om een mooie route fietsen in deze prachtige provincie, dan zien we jullie graag terug op 13 september.
voor vragen, kijk op de site of mail naar : info.goedhart.nl@gea.com
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Vorig jaar gereden waarbij de conclusie is dat het een bovengemiddeld goed georganiseerde tocht is. Met name de merksportrepen en sportdrank was een groot pluspunt. De routes zijn prachtig, zéker voor diegene die niet in Zeeland wonen en er de mooie natuur eens willen ervaren. Het enige punt van verbetering voor de organisatie zijn de bordjes, verder niets dan lof!
Als het weer goed is moet je deze zeker rijden...
Als het weer goed is moet je deze zeker rijden...
- Tracing_NL
- Forum-lid
Allen,
De laatste voorbereidingen worden getroffen, als de weergoden zich niet vergissen word het een prachtige fietsdag met een licht noordoostenwindje. Ideaal weer om met het zonnetje op de bol en de wind in je h.. over de zeelandbrug of oosterscheldekering te fietsen.
De voorinschrijving is gesloten maar jullie kunnen Zaterdag vanaf 07.30 ter plaatse inschrijven. Start / Finish : Ontmoetingscentrum "de Haestinge", Sportlaan 2d, 4695BA, Sint Maartensdijk. Of kijk op de site.
Als jullie mij zoeken die dag: Ik ben die kale van de organisatie.
groet, Tracing
De laatste voorbereidingen worden getroffen, als de weergoden zich niet vergissen word het een prachtige fietsdag met een licht noordoostenwindje. Ideaal weer om met het zonnetje op de bol en de wind in je h.. over de zeelandbrug of oosterscheldekering te fietsen.
De voorinschrijving is gesloten maar jullie kunnen Zaterdag vanaf 07.30 ter plaatse inschrijven. Start / Finish : Ontmoetingscentrum "de Haestinge", Sportlaan 2d, 4695BA, Sint Maartensdijk. Of kijk op de site.
Als jullie mij zoeken die dag: Ik ben die kale van de organisatie.
groet, Tracing
Is er nog iemand / een groepje die/dat morgen mee doet aan deze toch (165km), en hoe laat?
Hoop zelf zo rond de 31 á 32 gemiddeld te rijden (afhankelijk van wind). Lijkt me leuk om bij een groepje aan te sluiten; we zijn nu met z'n tweeën. Harder mag ook, maar dan moet het groepje wel enig formaat hebben;)
Hoop zelf zo rond de 31 á 32 gemiddeld te rijden (afhankelijk van wind). Lijkt me leuk om bij een groepje aan te sluiten; we zijn nu met z'n tweeën. Harder mag ook, maar dan moet het groepje wel enig formaat hebben;)
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Wij hebben nog geen tijd afgesproken maar rijden meestal wel sneller. We bepalen morgen pas de tijd maar vertrekken meestal wat aan de late kant.
Algemeen gezien kan ik iedereen aanraden morgen naar Sint Maartensdijk af te reizen voor deze prachtige ritten door Zeeland. Aan het weer zal het niet liggen...
Algemeen gezien kan ik iedereen aanraden morgen naar Sint Maartensdijk af te reizen voor deze prachtige ritten door Zeeland. Aan het weer zal het niet liggen...
Des te beter:)Stuntman Mike schreef:Wij hebben nog geen tijd afgesproken maar rijden meestal wel sneller.
Wij vertrekken echter denk ik redelijk vroeg, dus wellicht haal je ons in, dan haak ik graag aan:) Helaas win je maar 30 min als je de 165 met 35km/h gemiddeld doet tov 32, dus is die kans niet zo heel groot, of rijden jullie nog sneller?
En hoe herken ik je wanneer je voorbij zoeft? Ik rijd met een shirt waar "Delft" op staat
- Tracing_NL
- Forum-lid
Goedemorgen,
Na een druk weekend een voldaan gevoel over onze tweede tocht. Alle deelnemers die ik gesproken heb waren zeer psoitief. Mochten er nog deelnemende forumleden zijn die hier nog iets kwijt willen over afgelopen zaterdag; jullie reacties zijn van harte welkom.
Niet alleen complimenten (mag natuurlijk wel ), maar ook (opbouwende!) kritiek is welkom.
Mvrgr TRacing
Na een druk weekend een voldaan gevoel over onze tweede tocht. Alle deelnemers die ik gesproken heb waren zeer psoitief. Mochten er nog deelnemende forumleden zijn die hier nog iets kwijt willen over afgelopen zaterdag; jullie reacties zijn van harte welkom.
Niet alleen complimenten (mag natuurlijk wel ), maar ook (opbouwende!) kritiek is welkom.
Mvrgr TRacing
Was zeker goed georganiseerd; 2 consumpties pp, powerbars onderweg, goed gepijld; hulde!
Volgende keer wat meer ruchtbaarheid aan geven zodat het wat drukker is. En als het dan toch drukker is, kan het ook geen kwaad om de route-afstanden op de splitsingsborden wat groter te printen; dan krijg je daar geen opstopping, het was namelijk wat laat leesbaar;)
Ik heb wat fotografen zien staan, wanneer staat het online?
Volgende keer wat meer ruchtbaarheid aan geven zodat het wat drukker is. En als het dan toch drukker is, kan het ook geen kwaad om de route-afstanden op de splitsingsborden wat groter te printen; dan krijg je daar geen opstopping, het was namelijk wat laat leesbaar;)
Ik heb wat fotografen zien staan, wanneer staat het online?
-
- Forum-lid
Ook dit jaar weer, wordt de Goedhart Deltatocht op 5 september georganiseert.
Net als vorig jaar hebben we 3 afstanden 80, 125, 165 km. Binnenkort kan er al ingeschreven worden. Dit jaar wordt KIKA als goed doel aan de tocht gekoppeld.
Net als vorig jaar hebben we 3 afstanden 80, 125, 165 km. Binnenkort kan er al ingeschreven worden. Dit jaar wordt KIKA als goed doel aan de tocht gekoppeld.