S-WORKS VENGE
]Hallo,
Heb een nieuwe s-works venge gekocht,een mat zwarte met in blinkend zwart
"s-works" op het frame.Nu wou ik is informeren met wat ik het best het frame kan
reinigen zonder dat de letters los komen.Denk dat je de letters er makkelijk kunt
afpellen omdat er geen vernis over zit.Als je met je hand over het frame gaat voel je
ook goed dat de letters erop geplakt zijn.Durf er niet goed met een poetsmiddel over
gaan omdat de letters gaan lossen denk !
Alvast bedankt
"s-works" op het frame.Nu wou ik is informeren met wat ik het best het frame kan
reinigen zonder dat de letters los komen.Denk dat je de letters er makkelijk kunt
afpellen omdat er geen vernis over zit.Als je met je hand over het frame gaat voel je
ook goed dat de letters erop geplakt zijn.Durf er niet goed met een poetsmiddel over
Alvast bedankt
Volgens mij is het toch echt blanke lak; het ziet er precies hetzelfde uit (ook de randjes) als de glimmende stukken op de vork, chainstay en de zadelbuis. Heb ook even voorzichtig geprobeerd aan een hoekje te pulken en het zit als een huis. En ik kan me echt niet voorstellen dat ze op zo'n duur frame stickers plakken die je er vanaf wast.
Ik ga het gewoon met water en zeep doen
Ik ga het gewoon met water en zeep doen
Toch geen Chinese venge gekocht?guy1967 schreef:]Hallo,
Alvast bedankt
-
- Forum-lid HC
Het lijkt meestal dat de stickers er zo opgeplakt zijn. Maar eigenlijk altijd zit er een laagje lak over. En lak is niet zo dik dat het de rand van de stcker op zou vullen. Vandaar dat je die blijft voelen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij welke FM gekocht? Kun ne zo navragen..... (Tenzij hij Li/Lee/Ping oid heet )
Less is bore
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Wat een vraag... sorry