Beste
Ik ben Nick Mackens en student aan de Hogeschool-Universiteit Brussel.
Voor mijn bachelorproef onderzoek ik de aankoopmotieven van een racefiets bij wielertoeristen. Omdat jullie dan ook het perfecte doelpubliek zijn, zou ik jullie willen vragen om deze enquête van ongeveer 2 minuten in te vullen. Je doet mij hier een groot plezier mee en helpt mij natuurlijk ook slagen voor dit opleidingsonderdeel ! Heel erg bedankt !
http://hub.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8v8MptxdQtLQBed
Aankoopmotieven fiets
Nick,
Een aantal opmerkingen mbt je survey:
- Doorslaggevende reden 'prijs/kwaliteitverhouding' staat er niet bij
- Bij de slider van 'prijs', is 5 (goed) dan goedkoop, of 'goed in verhouding met de geleverde kwaliteit'
- Ik heb weinig ideeen bij een EddyMerckx Fiets, namelijk weinig ervaring mee. Wil je meenmen dat er dus ook vooroordelen in de antwoorden terechtkomen?
Succes met je onderzoek!
Een aantal opmerkingen mbt je survey:
- Doorslaggevende reden 'prijs/kwaliteitverhouding' staat er niet bij
- Bij de slider van 'prijs', is 5 (goed) dan goedkoop, of 'goed in verhouding met de geleverde kwaliteit'
- Ik heb weinig ideeen bij een EddyMerckx Fiets, namelijk weinig ervaring mee. Wil je meenmen dat er dus ook vooroordelen in de antwoorden terechtkomen?
Succes met je onderzoek!
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
Van mij mag je ALLE enquetes van posters met postcount<25 eraf gooien hoor...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
RMB,
Bedankt voor de opmerkingen !
Bij de doorslaggevende reden wordt Prijs inderdaad bedoeld als Prijs/kwaliteit.
Bij de slider wordt dit inderdaad ook vergeleken t.o.v. de kwaliteit.
De vraag van Eddy Merckx is inderdaad ook eens om te kijken welke vooroordelen er leven rond het merk zelf. Heb zelf al een 125-tal enquêtes in persoon afgenomen en de vooroordelen rond het merk blijven bestaan. Daarom ook die vraag.
Heel erg bedankt !