Sigma Rox 10
- leocuypers
- Forum-lid
natuurlijk kan dit, kijk anders maar eens op deze site (maar dat kan met elke GPS computer)
http://www.sigma-rox.com/nl/rox-serie-2 ... sicht.html
achteraf kun je alles uitlezen, cadans, hartslag, route, hoogte enz . . . .
http://www.sigma-rox.com/nl/rox-serie-2 ... sicht.html
achteraf kun je alles uitlezen, cadans, hartslag, route, hoogte enz . . . .
- Le Grimpeur
- Forum-lid
'Yep', gaat rechtstreeks via een speciale 'knop' in het Sigma Data Center (= de analyse-software die bij de Rox 10.0 geleverd wordt).
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Vandaag voor 't eerst geprobeerd. Morgen hoop ik even tijd te vinden om daar in mijn fietsverslag wat uitgebreider op terug te komen. Ik kan al wel vast verklappen dat het prima ging, uiteraard aan de hand van een vooraf geladen route. 't Apparaat is (zeer) nauwkeurig en duidelijk! Maar ik heb geen referentiekader, want ik heb nog nooit eerder met een GPS-fietscomputer gewerkt
.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Het verslag komt in mijn 'eigen topic', maar ik plaats hier wel een directe link (dan hoef ik niet dubbel te posten)
.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Lees hier het verslag van mijn rit van gisteren, maar vooral wat mijn eerste indrukken van de Rox 10.0 zijn.
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Tip: Bike-Components heeft de nieuwe uitvoering van de Sigma Butler voor de Rox 10.0 (€ 12,95 excl. verzendkosten) op voorraad.
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Vandaag de bestelde butlers voor de Rox 10.0 binnen gekregen en direct al op één van mijn fietsen gemonteerd. De houder ziet er solide en stabiel uit en de computer klikt stevig in (net als bij de nieuwe houder die rechtstreeks op het stuur of de stuurpen gemonteerd wordt). Met de butler zit de Rox 10.0 (uiteraard) voor het stuur en min of meer in het verlengde van de stuurpen. De butler klemt ook goed om het 31.8 mm dikke middendeel van het stuur. Wel is het even lastig om de butler op een 'aangekleed' stuur te monteren en enige voorzichtigheid is hierbij geboden, want je kunt de klemming niet makkelijk een flink stuk open buigen. Maar met beleid is 't mij toch gelukt
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
60 x Ventoux