Kan iemand het verschil uitleggen tussen de 6800 pedalen en de 5700 pedalen van shimano, volgens mij zijn het allebei "carbon" pedalen. Is er een reden dat de 6800 pedalen de meerprijs van €30,- (bij Mantel) waard zijn?
Ik rijd momenteel nog met de 6650 pedalen geloof ik, deze bevallen mij goed alleen zijn nu naar bijna 4 jaar helemaal af.
Bij voorbaat dank.
Verschil 6800 en 5700 pedalen
-
- Forum-lid
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
In mijn beleving niet. Volgens mij zit het verschil alleen in gewicht. Ik heb zelf ook 105 pedalen, van vorig jaar. Bevallen mij prima.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ultegra zal iets betere lagers hebben en misschien gaan die iets langer mee.
Ik heb hiervoor 3 jaar met 105 pedalen gereden (nog niet van carbon) en daar kwam geen speling op. Eigenlijk hoeven ze niet langer mee te gaan want na 3 jaar heb je vaak toch weer zin in iets nieuws. (of zijn ze cosmetisch versleten dat je misschien nieuwe wil)
Ik heb hiervoor 3 jaar met 105 pedalen gereden (nog niet van carbon) en daar kwam geen speling op. Eigenlijk hoeven ze niet langer mee te gaan want na 3 jaar heb je vaak toch weer zin in iets nieuws. (of zijn ze cosmetisch versleten dat je misschien nieuwe wil)
Ja ik heb een fiets Tumblr
-
- Forum-lid
Laat ik er trouwens nog bij vermelden dat ik wedstrijden rijdt.
Ik heb er inderdaad nu 3,5 jaar opgereden maar ik schiet er nu af en toe uit (nieuwe plaatjes). Dus ze zijn echt versleten.
Ik heb er inderdaad nu 3,5 jaar opgereden maar ik schiet er nu af en toe uit (nieuwe plaatjes). Dus ze zijn echt versleten.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- amclassic-fan
- Forum-lid HC