Irritant geluid door losse schroef in schoen
Hoi,
Ik wist niet waar die irritante "klik" vandaan kwam tijdens het fietsen, totdat ik mijn plaatjes losmaakte.
Zit er in het midden een schroef einde los wat dit trillend geluid maakt.
Waar dient dit voor en kan ik dit eruit halen oid?
Hier wat ik bedoel. In de middelste sleuf
Ik wist niet waar die irritante "klik" vandaan kwam tijdens het fietsen, totdat ik mijn plaatjes losmaakte.
Zit er in het midden een schroef einde los wat dit trillend geluid maakt.
Waar dient dit voor en kan ik dit eruit halen oid?
Hier wat ik bedoel. In de middelste sleuf
-
- Forum-lid
Kun je niet het zooltje aan de binnenkant loshalen en het verschuifbare plaatje eruit halen?
Is een bevestiging voor het oudere type time plaatje met dito time pedalen, dacht ik.
Lastig vast te zetten. Mss een klein schroefje met ringetje en dan je look plaatje eroverheen ?
Lastig vast te zetten. Mss een klein schroefje met ringetje en dan je look plaatje eroverheen ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Zit vastgelijmd en laat ik liever zo zittenafrit13 schreef:Kun je niet het zooltje aan de binnenkant loshalen en het verschuifbare plaatje eruit halen?
Of stukje wegsnijden, zodat ik het er via de buitenkant uit kan halen. (als het toch geen nut heeft)beezer schreef:Is een bevestiging voor het oudere type time plaatje met dito time pedalen, dacht ik.
Snap wat je bedoelt, maar ik heb dit zo nog nooit gebruikt.roger68 schreef:Is het niet het moertje voor de Look Memory clip? Als je Look pedalen hebt, zou ik ze gewoon gebruiken. Trillen daarmee opgelost en bij het vervangen van je plaatjes heb je direct de juiste positie.
Ik heb nieuwe plaatjes, maar dit zijn volgens mij dezelfde als ik had....
En ik heb hier dus ook geen extra schroefje voor.
Haha, nou ik totaal nietmeuk schreef:Mijn sidi's hebben het ook. Ik vind het ondertussen een "rustgevend" geluid tijdens het fietsen
Kan me zo ergeren aan tikjes en geluidjes die er niet moeten zijn
Denk toch dat ik het eruit haal, aangezien ik het niet gebruik.meuk schreef:Dan schoenplaatjes loshalen en vastzetten (schroef, lijmt of iets ander ingenieus)
Kan het ook nooit meer een probleem opleveren
- jeroenkuiper
- Forum-lid