Dit idee wil ik met jullie delen.
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Creatief gevonden! Zal bij mij niet gaan. Moet de hele zadelpen eraf (deda superzero)
-
- Forum-lid HC
slim bedacht, gaat echter enkel bij ISP frames werken (en daar zit mijn di2 accu)
-
- Forum-lid HC
Goed idee.
Ik heb al vaker gedacht dat dit bv fabriek af met een zadelpen en dop moet kunnen.
De volgende stap is de energydrank in het heleframe onderbrengen![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik heb al vaker gedacht dat dit bv fabriek af met een zadelpen en dop moet kunnen.
De volgende stap is de energydrank in het heleframe onderbrengen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Dat zijn besparingen die tellenTrappe schreef:Bovendien heb ik meerdere fietsen waarbij ik dan maar één zadeltasje nodig heb.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Bij tochten waar ik alleen ben en meer in "het midden van nergens" doe ik onderdelen in m'n stuur. Droge plakkers, stukje canvas, ketting schakel.
Overigens weet ik ook niet of ik zo'n gaspatroon wel op die plek wil hebben
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Leuk! Moet zeggen dat ik het praktischer vind om een tasje met alle band-verwissel-meuk mee te grissen voordat ik op de fiets stap (vooral ook omdat dat lang niet altijd dezelfde fiets is), maar dit is wel mooier dan zo'n bobbel in je achterzakje.
@Sharkman: bij niet ISP vast ook, alleen kan er dan minder mee![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@Gerboon: Ik weet niet waar jouw onderdelen op je fiets mee vastgebout zitten (spaghetti?), maar die 2/3 keer per jaar extra dat dat boutje los en vast moet overleeft dat boutje wel hoor!![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
@Sharkman: bij niet ISP vast ook, alleen kan er dan minder mee
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@Gerboon: Ik weet niet waar jouw onderdelen op je fiets mee vastgebout zitten (spaghetti?), maar die 2/3 keer per jaar extra dat dat boutje los en vast moet overleeft dat boutje wel hoor!
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
lijkt mij dat je behalve bij 2 of 3 lekke banden toch regelmatig het zadel demonteert. En als de dat constant doet met een slechte inbus sloop je de boutjes wel degelijk53x11 schreef:Leuk! Moet zeggen dat ik het praktischer vind om een tasje met alle band-verwissel-meuk mee te grissen voordat ik op de fiets stap (vooral ook omdat dat lang niet altijd dezelfde fiets is), maar dit is wel mooier dan zo'n bobbel in je achterzakje.
@Sharkman: bij niet ISP vast ook, alleen kan er dan minder mee
@Gerboon: Ik weet niet waar jouw onderdelen op je fiets mee vastgebout zitten (spaghetti?), maar die 2/3 keer per jaar extra dat dat boutje los en vast moet overleeft dat boutje wel hoor!