Beste allemaal
Voor aanmelding bij een wedstrijd moet ik mijn licentienummer handmatig invoeren en wordt er nadrukkelijk gevraagd niet het lidmaatschapsnummer in te vullen. Klopt het en ik neem aan dat het bondslidnummer de 8 cijferige code is dat achter het begrip 'bondslidnummer' staat.
Nu komt mijn vraag: Is het licentienummer de 13 cijferige code onder de barcode?
Er staat namelijk ook een 5 cijferig nummer achter in mijn categorie: Sportklasse Man /
Gek genoeg heb ik het niet elders kunnen vinden op internet
Mijn dank aan iemand die dit weet. Wil er voor deze wedstrijd namelijk zeker van zijn dat ik niet het verkeerde in vul!
Licentienummer vs lidmaatschapsnummer
-
- Forum-lid
Waarom moet je dat handmatig invullen? Inschrijven doe je toch gewoon online via de KNWU site?
Het licentienummer is de 5 cijferige code naast Sportklasse Man / [\b]
Die 20... is het lidmaatschapnummer omdat die code zowel op het basislidmaadschap alswel op licentie staat.
Het licentienummer is de 5 cijferige code naast Sportklasse Man / [\b]
Die 20... is het lidmaatschapnummer omdat die code zowel op het basislidmaadschap alswel op licentie staat.
-
- Forum-lid
Pfiew, bedankt hee. Gelukkig dat ik nog even een reactie heb afgewacht, bedankt! Anders had ik waarschijnlijk 20 .... onder de barcode ingevuld. Ooh, omdat het een wedstrijd is in Brabant en daar regelt een vrije bond de wedstrijd. Alles iets minder handig geregeld, voor minder ervaren wielrenners als mij. Dus dan is het bondslidnummer (8 cijfers) ook iets anders dan het lidmaatschapsnummer (20... onder barcode) Dat was wat ik graag wou weten thx!
helemaal goed. Succes en vooral veel plezier.accelerazione schreef:Pfiew, bedankt hee. Gelukkig dat ik nog even een reactie heb afgewacht, bedankt! Anders had ik waarschijnlijk 20 .... onder de barcode ingevuld. Ooh, omdat het een wedstrijd is in Brabant en daar regelt een vrije bond de wedstrijd. Alles iets minder handig geregeld, voor minder ervaren wielrenners als mij. Dus dan is het bondslidnummer (8 cijfers) ook iets anders dan het lidmaatschapsnummer (20... onder barcode) Dat was wat ik graag wou weten thx!