Een echte??
-
- Forum-lid
Hallo, mijn naam is Peter en wil gaan beginnen met racefietsen. Momenteel rij ik een 29er. Nu zag ik deze fiets te koop staan, maar ii vraag me af of het een echte is.. Ik hoorde dat er veel nepperts in omloop zijn?
http://link.marktplaats.nl/m831032652
Bedankt voor jullie antwoorden!
http://link.marktplaats.nl/m831032652
Bedankt voor jullie antwoorden!
Zo te zien wel maar ff de factuur tonen van de zaak waar deze fiets is gekocht en dan kun je dat checken dan weet je het zeker.
Mtbfool
Mtbfool
-
- Forum-lid
Die is tijdens verhuizing kwijt geraakt
Styllisimo schreef:Die is tijdens verhuizing kwijt geraakt
Gewoon even tussen neus en lippen door aan de verkoper vragen waar de fiets vandaan komt.
Vervolgens navraag doen bij de betreffende ondernemer of deze fiets inderdaad door hem geleverd is.
hij zet een frame, mtb en racefiets op hetzelfde moment op Marktplaats. Met de mtb heeft ie ook slechts 500 km gereden... hier zou ik toch wel vragen bij beginnen stellen, die ik dan ook zou stellen.
Waarom kan je de verkoper niet via de mail van marktplaats bereiken?
Waarom kan je de verkoper niet via de mail van marktplaats bereiken?
-
- Forum-lid HC
Tja, er zijn natuurlijk wel mensen die gewoon in 1 keer beginnen en het duurste van t duurste kopen.
Of hij er echt verstand van heeft? Het is nl een Soloist en geen S2.
Of hij er echt verstand van heeft? Het is nl een Soloist en geen S2.
Niks neus en lippen, gewoon vragen: issie echt, zo ja waar gekocht? Is toch niet raar bij 1700 euro aan 2de hands fiets. Toen ik mijn fiets kocht (totaal andere prijsklasse) heb ik ook gewoon gevraagd hoe het zat dat een fiets 15 jaar oud is en maar 475km heeft afgelegd. Een verkoper die geen vragen wil of kan beantwoorden is niet te vertrouwen.
Laatst gewijzigd door klimski op 29 jul 2014 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.
Dat zou een intrigerende dubbel bluff methode van verkopen zijn....Ben benieuwd!buddo schreef:Zou het niet zomaar kunnen zijn dat de TS zelf de verkoper is en op deze manier zijn advertentie onder de aandacht wil brengen? Of ben ik dan te achterdochtig...
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.
-
- Forum-lid
Haha nee ben niet de verkoper, had hem denk ik nooit te koop gezet . Hij heeft teveel fietsen en doet hem weg is het antwoord
Factuur kwijt. Kan gebeuren maar het zijn geen paar sokken waarbij je niet meer weet of je die bij de Hema, Markt of V&D hebt gekocht.
Met zo'n fiets zeg je dan toch meteen dat je de factuur kwijt bent maar dat je hem bij die of die FM hebt gekocht. Serienummer en die FM kan het bevestigen. Doet of kan hij dat niet dan mooi links laten liggen.
Met zo'n fiets zeg je dan toch meteen dat je de factuur kwijt bent maar dat je hem bij die of die FM hebt gekocht. Serienummer en die FM kan het bevestigen. Doet of kan hij dat niet dan mooi links laten liggen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Je kan het serie nummer checken op de site van Cervelo.