8e Dam tot Dam Fietsclassic 21-09-2014
Ik heb me ingeschreven voor de 8e Dam tot Dam Fietsclassic, voor de 145 km. Zijn er nog meer forumleden die deze tocht rijden? Ben gewoon benieuwd.
http://www.damtotdamfietsclassic.nl
http://www.damtotdamfietsclassic.nl
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Ik ga ook voor de 4e keer meedoen, vorig jaar was het een vrij korte tocht omdat net buiten Zaandam de wegwijzerbordjes niet echt ideaal geplaatst waren waardoor mijn fietsmaat bovenop iemand anders reed (de dame in kwestie keerde midden op de weg om zonder even te kijken of er iemand aan kwam) en met een gebroken schaambeen afgevoerd werd.
Dit jaar hopen we 'm wel uit te rijden Het is een mooie tocht, voor Landsmeerders niet echt een hele nieuwe omgeving maar door de IJ-tunnel fietsen en natuurlijk de start en finish op de Dam blijven leuke ervaringen. Het enige nadeel is dat je mooie gemiddelde aan het eind van de tocht aardig daalt omdat je in de stad niet meer volle bak door kan gaan....alhoewel er altijd idioten zijn die denken dat dat wel kan...
Dit jaar hopen we 'm wel uit te rijden Het is een mooie tocht, voor Landsmeerders niet echt een hele nieuwe omgeving maar door de IJ-tunnel fietsen en natuurlijk de start en finish op de Dam blijven leuke ervaringen. Het enige nadeel is dat je mooie gemiddelde aan het eind van de tocht aardig daalt omdat je in de stad niet meer volle bak door kan gaan....alhoewel er altijd idioten zijn die denken dat dat wel kan...
Yup ook aanwezig voor de eerste keer.
Ben erg benieuwd moet ik zeggen, hotelletje in de buurt en als opwarmer een week ervoor de Gerrie Knetemann Classic, komen mooie fietsweekenden aan dus.
Ben erg benieuwd moet ik zeggen, hotelletje in de buurt en als opwarmer een week ervoor de Gerrie Knetemann Classic, komen mooie fietsweekenden aan dus.
Trainen voor 1 juni 2020 Klimmen tegen MS 10 jarig jubileum!
-
- Forum-lid
De misses en ik doen ook de 145 km.
-
- Forum-lid
Ik ga ook voor de 145.
Overweeg met de trein naar CS te gaan. Is voor mij een uurtje vanaf Delft. Zijn er meer die met de trein gaan?
Overweeg met de trein naar CS te gaan. Is voor mij een uurtje vanaf Delft. Zijn er meer die met de trein gaan?
Mijn inschrijving (stuurbordje) is ook gearriveerd. Mijn nummer is 986. Ondanks mijn val 3 weken terug (Hersenschudding, luxatie sleutelbeen en schaafwonden) ben ik dit weekend weer begonnen met fietsen.
Dus als alles goed gaat ben ik 21 september present.
Dus als alles goed gaat ben ik 21 september present.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
- Matthijs1973
- Forum-lid
http://www.damtotdamfietsclassic.nl/bereikbaarheid/ gratis parkeren in Amsterdam is verder onmogelijk Ik doe zondag ook de 145km, inschrijfnummer 732