Hey,
Ik vraag me af hoe deze wielen (DT Swiss R1900) zich verhouden met fulcrums en campagnolo.
Ik kan misschien een setje op de kop tikken via via, maar op het internet vind ik er niet veel over.
Ze zijn vrij zwaar, maar dat is voor mij niet zo van belang. Ik wil gewoon een degelijk, bombproof setje dat lang meegaat en weinig onderhoud vraagt.
Is dit wat, of toch beter voor fulcrums R5, R3 of zonda's gaan?
Alvast bedankt
DT Swiss R1900
-
- Forum-lid
Ik heb deze wielen in mijn fiets zitten.
De stickers laten zeer vlug los, en ze mogen wel wat stijver zijn vind ik. Qua degelijkheid vallen ze wel goed mee, nog geen problemen mee gehad. Ook het uitzicht is niet mis natuurlijk als het bij je fiets past.
Om echt te koersen zou ik toch kijken naar een andere wielset zoals de R3. Maar als gewicht en stijfheid niet zo'n grote rol spelen, is het wel de moeite waard.
De stickers laten zeer vlug los, en ze mogen wel wat stijver zijn vind ik. Qua degelijkheid vallen ze wel goed mee, nog geen problemen mee gehad. Ook het uitzicht is niet mis natuurlijk als het bij je fiets past.
Om echt te koersen zou ik toch kijken naar een andere wielset zoals de R3. Maar als gewicht en stijfheid niet zo'n grote rol spelen, is het wel de moeite waard.
Ik heb wel degelijk de search knop gebruikt.
Mijn vraag is ook of ze te vergelijken zijn met fulcrums of campagnolo wielen.
Dat er niet veel problemen mee zijn ben ik al wel iets mee, maar had toch gehoopt op iets meer, daarmee deze topic ...
Mijn vraag is ook of ze te vergelijken zijn met fulcrums of campagnolo wielen.
Dat er niet veel problemen mee zijn ben ik al wel iets mee, maar had toch gehoopt op iets meer, daarmee deze topic ...