Veldrijden 2014/2015
Met de start van het seizoen over een weekje: http://www.crossvegas.com/25/index.php
Niels Albert wordt ploegleider bij Vastgoedservice
Ik had toch wel verwacht dat hij nog iets bij BKCP zou gaan doen
Niels Albert wordt ploegleider bij Vastgoedservice
Ik had toch wel verwacht dat hij nog iets bij BKCP zou gaan doen
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Het is maar net wat je als start wil zien.
Vorige week werd er al gecrost in China.
Maar ik ben wel benieuwd of de niet-Belgen weer zo goed zijn dit seizoen en of Nys wat Belgische concurrentie krijgt.
Maar ik ben wel benieuwd of de niet-Belgen weer zo goed zijn dit seizoen en of Nys wat Belgische concurrentie krijgt.
http://www.veldritkalender.beTheo V schreef:Het is maar net wat je als start wil zien.
Volgens de Belgen wel
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Inderdaad, van der Poel. En als van der Haar nog een paar stapjes heeft gemaakt wordt dat ook smullen.
Sowieso heerlijk om eerst zelf door de kou te fietsen, dan te douchen en dan met een goed glas whisky in de hand een uurtje naar de cross te kijken.
Sowieso heerlijk om eerst zelf door de kou te fietsen, dan te douchen en dan met een goed glas whisky in de hand een uurtje naar de cross te kijken.
Campagnolo Ultra Dork
Heerlijk idd. 's Ochtends een veldtoertochtje rijden en dan rozig op de bank met een lekker glas Belgisch bier in handbereik en de tv op veldrijden in slaap vallenErnie C. schreef:Inderdaad, van der Poel. En als van der Haar nog een paar stapjes heeft gemaakt wordt dat ook smullen.
''Lars van der Haar is heel erg ambitieus voor het veldritseizoen 2014/2015. De renner van Giant-Shimano wil wereldkampioen worden en in alle klassementen goed presteren. Afgelopen jaar was hij al de beste in de wereldbeker.
De veldrijder is niet ontevreden dat het WK in Tabor (Tsjechië) verreden wordt dit seizoen. "Ik heb daar vorig jaar gewonnen en het jaar daarvoor was ik tweede", zo zegt de Nederlander op een persconferentie. "Het parcours ligt me zeer goed. Ik hoop dan ook mee te dingen naar de wereldtitel komende winter."
De drie grote klassementen (wereldbeker, Superprestige, BPost Bank Trofee) zijn ook een doel voor Van der Haar. Hij wil in de top drie van de wereldbeker eindigen en dat ook doen in een andere klassement. "Mocht ik in of de Superprestige of de BPost Bank Trofee een paar slechte uitslagen rijden, dan zal ik me meer focussen op het andere klassement."
bron: wielerflits
Mooie ambities voor het komende veldritseizoen. Vorig jaar was er nog wel eens kritiek op van der Haar omdat hij hier en daar een wedstrijd liet schieten. Ben benieuwd of hij het Nys nu eens écht lastig kan gaan maken
De veldrijder is niet ontevreden dat het WK in Tabor (Tsjechië) verreden wordt dit seizoen. "Ik heb daar vorig jaar gewonnen en het jaar daarvoor was ik tweede", zo zegt de Nederlander op een persconferentie. "Het parcours ligt me zeer goed. Ik hoop dan ook mee te dingen naar de wereldtitel komende winter."
De drie grote klassementen (wereldbeker, Superprestige, BPost Bank Trofee) zijn ook een doel voor Van der Haar. Hij wil in de top drie van de wereldbeker eindigen en dat ook doen in een andere klassement. "Mocht ik in of de Superprestige of de BPost Bank Trofee een paar slechte uitslagen rijden, dan zal ik me meer focussen op het andere klassement."
bron: wielerflits
Mooie ambities voor het komende veldritseizoen. Vorig jaar was er nog wel eens kritiek op van der Haar omdat hij hier en daar een wedstrijd liet schieten. Ben benieuwd of hij het Nys nu eens écht lastig kan gaan maken
-
- Forum-lid
Het seizoen van de schijfremmen