Hallo,
Ik wil nog (minimaal) 1 seizoen met mijn huidige (26-er) ATB doen, maar heb dan een andere wielset nodig.
Ik kan een amper gebruikt setje DT Swiss Csw Ma 2.0 van 2013 van iemand overnemen voor 100 euro. De wielen schijnen in orde te zijn, maar uiteraard inspecteer ik ze nog voor een eventuele koop.
Is niet voor heavy use. Mijn vorige setje was een mavic 317-disc. Die set voldeed prima.
Is dit een goede deal? Doen of niet doen?
ATB Wielset
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Geen verkeerde deal denk ik, zullen van een Cube afkomen? Ik heb wel 1x een probleem gehad met een vast zittende body, echter is dat toen onder garantie vervangen. Blinken nergens in uit maar zijn wel sterk. Ik heb er echt mee geragt in de Alpen tussen de keien met 60+ maar ze gaven geen krimp...
Bedankt voor je antwoord.
Inderdaad van een Cube.
Mijn vorige wielset was gewoon met snelspanners. Ik kom er net achter dat deze wielset met steekas is. Daar heb ik nog geen ervaring mee.
Gaat dat gewoon passen? Moet ik ergens rekening mee houden?
Inderdaad van een Cube.
Mijn vorige wielset was gewoon met snelspanners. Ik kom er net achter dat deze wielset met steekas is. Daar heb ik nog geen ervaring mee.
Gaat dat gewoon passen? Moet ik ergens rekening mee houden?
-
- Forum-lid HC
Indien je frame geschikt is voor (normale) snelspanners zal een steekas niet gaan passen.