Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Selle Italia turbomatic -, Specialized MTB zadel
Selle italia turbomatic zwart - zwart metalen rails onbeschadigd - nooit gebruikt.
prijs: euro 75,00
Specialized MTB zadel grijs - grijs metalen rails -1x gebruikt - klein pitje op de rails van de klem.
prijs: euro 25,00
Specialized gel Toupe 143, gebruikt; kun je zien aan de rails. verder als gebruikt - geen schade:
Prijs: euro 30,00 (VERKOCHT!!!)
Adamo Podium ISM zadel - metalen rails chroom - als nieuw - 2x gebruikt.
prijs: euro 75,00 (VERKOCHT!!!)
Ophalen in Hoofddorp of per post excl verzendkosten.
Ik zoek nog een Selle san marco regale (vintage) dus evt ruil is mogelijk.
Ik moet nog foto's maken, stuur een mail dan zend ik foto. (uiterlijk donderdag 15 okt heb ik foto's beschikbaar).
Specialized MTB zadel grijs - grijs metalen rails -1x gebruikt - klein pitje op de rails van de klem.
Specialized gel Toupe 143, gebruikt; kun je zien aan de rails. verder als gebruikt - geen schade:
Prijs: euro 30,00 (VERKOCHT!!!)
Adamo Podium ISM zadel - metalen rails chroom - als nieuw - 2x gebruikt.
prijs: euro 75,00 (VERKOCHT!!!)
Ophalen in Hoofddorp of per post excl verzendkosten.
Ik zoek nog een Selle san marco regale (vintage) dus evt ruil is mogelijk.
Ik moet nog foto's maken, stuur een mail dan zend ik foto. (uiterlijk donderdag 15 okt heb ik foto's beschikbaar).
Laatst gewijzigd door vsopking op 18 dec 2014 15:59, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
fotoś ?
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
Foto's stuur ik op verzoek naar je toe: mail mij op adres: alrijbroek@quicknet.nl.
Specialized Toupe verkocht.
Nog in de verkoop: Selle italia turbomatic zwart - zwart metalen rails onbeschadigd - nooit gebruikt.
Nog in de verkoop: Selle italia turbomatic zwart - zwart metalen rails onbeschadigd - nooit gebruikt.
vsopking schreef:Specialized Toupe verkocht.
Wie maakt me los?