DEZE GEBRUIKER IS ONBEKEND
Je onderwerp titel klopt dus compleet niet met wat je daadwerkelijk wilt Een voorwiel als achterwiel gebruiken is toch wel iets anders dan een voormalige voorband op een achtervelg monteren.esan18 schreef: zou ik om kosten te kunnen besparen, de VOORband van die oude fiets kunnen gebruiken voor de ACHTERband van deze fiets?!
bedankt alvast voor de antwoorden!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Zolang je achteruit rijdt is er natuurlijk geen probleem.....
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik ben benieuwd naar het vervolg van dit draadje.
- Forum-lid
Toch wel jammer dat iemand, die met een voor hem/haar kennelijk 'groot' probleem zit, niet helemaal serieus genomen wordt. Hij/zij doet moeite om zich hier aan te melden en hoopt een beetje hulp te vinden. Natuurlijk is de formulering van de vraag gebrekkig. Maar ook daar zouden we TS mee kunnen helpen, door bijvoorbeeld even te informeren naar wàt er nu precies kapot is gegaan en wat er bedoeld wordt met dat alle fietsen naar de filistijnen gereden worden. En bedenk wel dat niet iedereen voldoende 'bagage' in huis heeft om iets netjes 'op schrift te stellen' . Of zie ik het nu helemaal verkeerd en heeft iemand bewust zo'n krom geformuleerde post geplaatst om 'ons' er eens flink tussen te nemen ?Wolfhound32 schreef:Ik ben benieuwd naar het vervolg van dit draadje.
60 x Ventoux
- Wolfhound32
- Forum-lid
Sorry, het was ook niet zo zwartgallig bedoeld als ik geschreven had hoor. Het topic kreeg echter wel een komisch verloop.
Dus esan18, ik hoop niet dat je door deze flauwe merking niet meer durft te posten. Ik denk graag met je mee over een oplossing.
Eerst nog even melden of je je band of velg wil wisselen.
Dus esan18, ik hoop niet dat je door deze flauwe merking niet meer durft te posten. Ik denk graag met je mee over een oplossing.
Eerst nog even melden of je je band of velg wil wisselen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012