Ronde van Vlaanderen Cyclo 2015
-
- Forum-lid
Ik heb mij ingeschreven voor de 133km. Mooi doel om de winter mee door te komen.
Ook ingeschreven voor de 133km, een keer wat anders dan de 75km van de afgelopen keren
-
- Forum-lid
Ik ben ingeschreven voor de 245km. Het meeste dat ik tot nu in 1 rit heb gedaan is 160km en dat was naar het einde van het seizoen toe.
-
- Forum-lid
Ooit wil ik deze cyclo een keer rijden (is er nooit van gekomen vanwege uiteenlopende redenen). Als ik hem rijd, wil ik de complete afstand (het is de volle afstand of niks, vind ik). Complicatie is echter dat de afstand zo vroeg in het seizoen vereist dat ik goed getraind aan de start verschijn. Ik zou eigenlijk dus de inschrijving zo lang mogelijk willen uitstellen om te kijken hoe de trainingen in de wintermaanden verlopen.
Gezien de deelnemerslimiet: wordt deze al vroeg in het jaar bereikt? Of loopt het niet zo'n storm en kun je ook in maart nog inschrijven. Wat zijn jullie ervaringen uit het verleden?
Gezien de deelnemerslimiet: wordt deze al vroeg in het jaar bereikt? Of loopt het niet zo'n storm en kun je ook in maart nog inschrijven. Wat zijn jullie ervaringen uit het verleden?
Deelnemerslimiet is voorgaande jaren wel bereikt maar niet heel snel volgens mij. Je kan altijd nog wel een ticket overnemen van iemand tzt als je je nu niet wil vastleggen.
Hier ook ingeschreven, wordt m'n zesde keer voor de volle afstand.
Hier ook ingeschreven, wordt m'n zesde keer voor de volle afstand.
- BikerHaarlem
- Forum-lid
Met zo'n achternaam moet je ook wel natuurlijk!!Daniel Boonen schreef:Ik heb mij ingeschreven voor de 133km. Mooi doel om de winter mee door te komen.
Veel plezier!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ook ingeschreven, voor de 245km. Nu nog even slaapplekje vinden in Brugge.
Zal dus nog wel wat km bijkomen, want moet eerst langs het stadion voor ophalen nummer etc. En dan naar de markt voor de start.
Nu de route maar eens gaan bekijken, de klimmetjes, de kasseien.
Zal dus nog wel wat km bijkomen, want moet eerst langs het stadion voor ophalen nummer etc. En dan naar de markt voor de start.
Nu de route maar eens gaan bekijken, de klimmetjes, de kasseien.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Een topper!
Als Vlaming moet je deze gewoon eens in je leven gereden hebben, zoals elke Nederlander ooit de AGR moet rijden
Beter is nog: eerst de Ronde, dan kun je enkele weken later knallen op de Cauberg.
Succes gewenst aan alle deelnemers
Als Vlaming moet je deze gewoon eens in je leven gereden hebben, zoals elke Nederlander ooit de AGR moet rijden
Beter is nog: eerst de Ronde, dan kun je enkele weken later knallen op de Cauberg.
Succes gewenst aan alle deelnemers
Aantal inschrijvingen staat al op 14000. Nog 2000 plaatsen beschikbaar...
https://www.facebook.com/rondevanvlaand ... lo?fref=nf
https://www.facebook.com/rondevanvlaand ... lo?fref=nf