Forumrit Zuid-Holland, De Alblasserwaard, zaterdag 16 oktobe
In navolging van de vorig jaar door Japie Carbon georganiseerde forumrit vanuit Sliedrecht, lijkt het ons leuk weer eens een forumrit door onze regio te organiseren. De geplande datum ligt nog een tweetal maanden in de toekomst, maar aangezien korte termijn planning niet mijn beste eigenschap is, lijkt me een vroegtijdige bekendmaking de beste aanpak
Wanneer?
Zaterdag 16 oktober
Hoe laat?
Verzamelen vanaf 11 uur, vertrek om half 12
Waar?
Cafe "De Boerenklaas"
Gijbelandsedijk 42
2974 BD Brandwijk
Wat is de bedoeling?
Gezien de belangstelling en de beperkte ruimte in mijn villa (en parkeergelegenheid) heb ik de startplaats verlegd naar een nabij gelegen cafe. Na een bakkie koffie en de bekende appeltaart fietsen we onderstaande route door de mooie Alblasserwaarde polder. De lengte van deze route is ongeveer 100km zijn en we hanteren een kruissnelheid van 30-32 km/u (gemiddelde zo rond de 30). Voor de echte kleppers is er voldoende gelegenheid tot uitsloven bij de diverse bruggen en andere sprintpunten Na afloop kunnen we in het cafe nog wat doorpraten en de nodige koolhydraten (in de vorm van drank) aanvullen.
Route
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ukanemvgkndiclgg
Wie gaat er mee?
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. Corniel (Corniel)
04. Arjan(916)
05. Andromeda (Serge)
06. Roro 27 (Roderick
07. Charite (Peter)
08. Rory
09. Bontempi56 (John)
10. Danny1407 (Danny)
11. tarmackiller (jordie)
12. Prjz (Piet)
13. Bruco (Ruben)
14. FWR (Ferdinand)
15. marnixc (Marnix)
16. Rogkat (Rogier)
17. Ceasar17 (Kees)
18. bluebird
Wanneer?
Zaterdag 16 oktober
Hoe laat?
Verzamelen vanaf 11 uur, vertrek om half 12
Waar?
Cafe "De Boerenklaas"
Gijbelandsedijk 42
2974 BD Brandwijk
Wat is de bedoeling?
Gezien de belangstelling en de beperkte ruimte in mijn villa (en parkeergelegenheid) heb ik de startplaats verlegd naar een nabij gelegen cafe. Na een bakkie koffie en de bekende appeltaart fietsen we onderstaande route door de mooie Alblasserwaarde polder. De lengte van deze route is ongeveer 100km zijn en we hanteren een kruissnelheid van 30-32 km/u (gemiddelde zo rond de 30). Voor de echte kleppers is er voldoende gelegenheid tot uitsloven bij de diverse bruggen en andere sprintpunten Na afloop kunnen we in het cafe nog wat doorpraten en de nodige koolhydraten (in de vorm van drank) aanvullen.
Route
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ukanemvgkndiclgg
Wie gaat er mee?
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. Corniel (Corniel)
04. Arjan(916)
05. Andromeda (Serge)
06. Roro 27 (Roderick
07. Charite (Peter)
08. Rory
09. Bontempi56 (John)
10. Danny1407 (Danny)
11. tarmackiller (jordie)
12. Prjz (Piet)
13. Bruco (Ruben)
14. FWR (Ferdinand)
15. marnixc (Marnix)
16. Rogkat (Rogier)
17. Ceasar17 (Kees)
18. bluebird
-
- Forum-lid HC
Soo das een leuk initatief! Ik ga mee!
Da's old-skool: een forumrit waarbij niemand wordt uitgesloten.
Ik sluit aan.
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (?)
04. Corniel (Corniel)
Ik sluit aan.
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (?)
04. Corniel (Corniel)
Gezellig! Ik vond het ook al vrij sociaal van ons ja Het mag natuurlijk best harder wanneer het voor iedereen uiteindelijk te langzaam blijkt, maar bij dit soort gemiddeldes is er ook nog de mogelijkheid om een beetje gezellig te praten. Ook niet onbelangrijk!
Niemand uitgesloten maar ik sla nog maar even over hahaha het gaat steeds beter maar 30 gem. trok ik 5 jaar geleden makkelijk maar met mijn nu startende basis ben ik blij als ik die snelheid al haal Maar ik hou dit soort dingen zeker in de gaten geniet ervan!!!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Onder voorbehoud meld ik me ook aan
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (?)
04. Corniel (Corniel)
05. danthaman (Daniël)
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (?)
04. Corniel (Corniel)
05. danthaman (Daniël)
http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
IJs en weder dienende ben ik ook van de partij voor een rondje in de achtertuin, goed idee.
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (?)
04. Corniel (Corniel)
05. danthaman (Daniël)
06. Arjan(916)
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (?)
04. Corniel (Corniel)
05. danthaman (Daniël)
06. Arjan(916)
-
- Forum-lid HC
Kijk jongens dat gaat er alweer op lijken. Lijkt ook weer een reunie van vorig jaar te gaan worden
@ Corniel: Kan jij Bruco ook niet eens een keer attenderen op deze prachtige rit?
@ Corniel: Kan jij Bruco ook niet eens een keer attenderen op deze prachtige rit?