Op 7 november betaalde ik €35 voor een abonnement op het magazine Fiets.
De huidige status (meer dan 14 dagen later) is nog steeds 'In behandeling'. Ik vulde reeds 3 maal een contactformulier in: zonder reactie. Ook telefonisch is de klantendienst blijkbaar niet te bereiken (na 3 minuten een muziekje te hebben beluisterd heb ik maar opgehangen.
Kan iemand mij helpen???
Verwerking nieuw abonnement
- scubadiver
- Forum-lid
Ik ben heb op de BikeMotion een abonnement afgesloten, werd hier vorige week over gebeld omdat ik vergeten was een huisnummer in te vullen. Misschien zijn ze erg druk met de verwerking van al die formulieren die op de BikeMotion zijn ingevuld. Maar gisteren viel bij mij het november nummer in de bus.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2
Zie: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=70876
Post Freerider d.d. 26 November: 'Voor anderen met dezelfde slechte ervaring, graag even melden via redactie@fiets.nl. Dan kunnen wij daarmee bij de klantenservice laten zien wat er fout gaat.'
Post Freerider d.d. 26 November: 'Voor anderen met dezelfde slechte ervaring, graag even melden via redactie@fiets.nl. Dan kunnen wij daarmee bij de klantenservice laten zien wat er fout gaat.'
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- scubadiver
- Forum-lid
Email lezen en beantwoorden heeft blijkbaar niet de hoogste prioriteit bij de redactie.
Heb 29 nov een mailtje gestuurd met een simpele vraag. Tot op heden 4 dec. geen reactie.
Heb 29 nov een mailtje gestuurd met een simpele vraag. Tot op heden 4 dec. geen reactie.
- scubadiver
- Forum-lid
Gistermiddag nog eens opnieuw verstuurd freerider. Komt ie misschien in jullie spam folder terecht?