Hoeveel fietsen?
Gewoon even nieuwsgierig; hoeveel fietsen hebben jullie?
Ik heb er 3 (+ stationsfiets + mtb) en dat vind ik best wel decadent.
Bovendien heb ik een fietsende echtgenoot die in het bezit is van ook 3 racefietsen + crossfiets + stationsfiets + mtb.
Ons huis puilt uit dus.
Waar laten jullie al je fietsen?
Ik heb er 3 (+ stationsfiets + mtb) en dat vind ik best wel decadent.
Bovendien heb ik een fietsende echtgenoot die in het bezit is van ook 3 racefietsen + crossfiets + stationsfiets + mtb.
Ons huis puilt uit dus.
Waar laten jullie al je fietsen?
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Hier ook 6 fietsen (3xrace, mtb, cyclo en woon/werk) en een mtb frame, ook in een veel te kleine schuur!
ik ben gezegend met een huis met veel bergruimte en een redelijk grote (doch lekkende) schuur. ergo: mtb staat in de schuur (plus nog wat losse spullen/wielen/frames), de rest fijn binnen. begin volgend jaar hoop ik alles in mijn nieuwe huis kwijt te kunnen. op zolder denk ik, of in de daarvoor bedachte kamer. best luxe
Ja, dat dacht ik eigenlijk al wel maar ik was te lui om te zoeken
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik:1 stads, 1 race, 1 fixie, 2x baanfiets (1-tje moet eigenlijk verkocht) en 1 MTB.
Vriendin: 1 stads, 1 race
Dochter (10 mnd): nog nix
Totaal dus 8 fietsen. Verder is er nog een antieke tandem, maar die staat momenteel elders. Gelukkig is er een grote schuur in de tuin!
Vriendin: 1 stads, 1 race
Dochter (10 mnd): nog nix
Totaal dus 8 fietsen. Verder is er nog een antieke tandem, maar die staat momenteel elders. Gelukkig is er een grote schuur in de tuin!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik: 2 race, waarvan 1 met een scheur in het frame dus die gebruik ik alleen op de tacx, verder 1 verrotte studentenstadsfiets.
Vriendin: 1 race en binnenkort waarschijnlijk een tijdritfiets. Verder ook een studentenfietsje die bijna van ellende uit elkaar valt.
Vriendin: 1 race en binnenkort waarschijnlijk een tijdritfiets. Verder ook een studentenfietsje die bijna van ellende uit elkaar valt.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3