Scope wielen en ervaring
Vind ik ook, vandaar mijn vraag of ze het geld wel waard zijn.xytras schreef:Zijn wel duur. Voor dat geld heb je reynolds, edco, ffwd enz
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Beste remkracht? Op een gegeven moment zullen de wielen gewoon blokkeren dus dat is een beetje vaag...
Stijfheid/gewicht ...
Bij carbon wielen is het van belang dat ze bij impact kunnen vervormen om de energie op te vangen. Mochten de wielen te stijf zijn moet deze energie op een andere manier worden opgevangen.. scheuren...
Leuke wielen maar duur.. Steek het geld liever in andere wielen
Stijfheid/gewicht ...
Bij carbon wielen is het van belang dat ze bij impact kunnen vervormen om de energie op te vangen. Mochten de wielen te stijf zijn moet deze energie op een andere manier worden opgevangen.. scheuren...
Shut up legs!
Heb je advies welke wielen goed zijn rond budget van Scope?DirkCycling schreef:Mochten de wielen te stijf zijn moet deze energie op een andere manier worden opgevangen.. scheuren...
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Voor mij is remvermogen van de wielen erg belangrijk. De Campa Bora One lijkt me ook wel wat, alleen niet altijd goede ervaringen met lagers.
Hallo allen,
Ik ben erg benieuwd naar de Scope wielen. Iemand gebruikservaring?
http://www.scopecycling.com/
Mvg,
Ik ben erg benieuwd naar de Scope wielen. Iemand gebruikservaring?
http://www.scopecycling.com/
Mvg,
Zelf heb ik geen ervaring, maar naar ik heb begrepen zij het wel goeie wielen. Wat mij echter al verder zou laten kijken is dat je geen garantie krijgt wanneer je niet hun eigen merk remblokken gebruikt. Dat levert bij mij direct twijfels op.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
ik heb even bij hun voorwaarden gekeken en hier wordt niks over gezegd. Hoe kom jij aan deze wijsheid? Als dat waar is idd een no go.Erik schreef: Wat mij echter al verder zou laten kijken is dat je geen garantie krijgt wanneer je niet hun eigen merk remblokken gebruikt. Dat levert bij mij direct twijfels op.
Ik kwam het bij de faq tegen: http://www.scopecycling.com/service/faq/
Het wordt daar bij de vraag over remblokken genoemd. In de garantievoorwaarden staat het inderdaad niet specifiek, maar het lijkt me wel iets om op zijn minst goed uit te zoeken.
Het wordt daar bij de vraag over remblokken genoemd. In de garantievoorwaarden staat het inderdaad niet specifiek, maar het lijkt me wel iets om op zijn minst goed uit te zoeken.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells