Stickers verwijderen Shimano RS81 C50?
-
- Forum-lid
Ik heb serieuze belangstelling voor de RS81 C50-wielen (prijs-kwaliteit). Deze passen qua bestickering (grijs/zilver) echter niet bij mijn frame. Heeft iemand ervaring met verwijderen van de bestickering (en dan eventueel andere echt witte bestickering aanbrengen)? Ik weet dat het bij de RS80 C50-wielen wel redelijk makkelijk ging maar bij deze wielen lijkt het niet mogelijk.
Laatst gewijzigd door Flyer Mark op 02 jan 2015 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Wielset is top!
Stickers heb ik erop gelaten.
Onlangs zag ik op MP iemand die deze set tweede hands verkocht, zonder stickers.
Mogelijk is het dus wel, misschien kan je hem contacten. (Advertentie staat er nog steeds op: trefwoorden, Shimano RS81 C50.)
Stickers heb ik erop gelaten.
Onlangs zag ik op MP iemand die deze set tweede hands verkocht, zonder stickers.
Mogelijk is het dus wel, misschien kan je hem contacten. (Advertentie staat er nog steeds op: trefwoorden, Shimano RS81 C50.)
Wilier GTR, Shimano RS81 C50
the only easy day was yesterday
-
- Forum-lid
Hoi
Dank voor je snelle antwoord. Fijn dat je bevestigt dat de set top is.
En verder zag ik de advertentie op MP ook van de week; heb die persoon gemaild maar nog niks teruggehoord. Mijn eigen fietsenmaker zei dat het echt niet kon omdat er over de stickers (en dus over de hele velg) blanke lak zit. Ik wacht het antwoord van MP sowieso af maar ook benieuwd naar ervaringen van mensen hier!
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... on=asqSent
Dank voor je snelle antwoord. Fijn dat je bevestigt dat de set top is.
En verder zag ik de advertentie op MP ook van de week; heb die persoon gemaild maar nog niks teruggehoord. Mijn eigen fietsenmaker zei dat het echt niet kon omdat er over de stickers (en dus over de hele velg) blanke lak zit. Ik wacht het antwoord van MP sowieso af maar ook benieuwd naar ervaringen van mensen hier!
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... on=asqSent
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Stickers zitten bij de RS81 C50 wel degelijk onder de blanke lak.
Je kan ze dus niet ''gemakkelijk'' verwijderen.
Mogelijk zijn de wielen op marktplaats geen originele ofwel heeft de verkoper heel erg zijn best gedaan.
Mogelijk zijn de wielen op marktplaats geen originele ofwel heeft de verkoper heel erg zijn best gedaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Lcsmet schreef:Stickers zitten bij de RS81 C50 wel degelijk onder de blanke lak.
Zojuist mijn wielset bekeken!
Dit klopt als een bus.
http://nl.tinypic.com/r/et8yoj/8
Wilier GTR, Shimano RS81 C50
-
- Forum-lid
Oke, dank mannen. Dan ga ik vooralsnog vanuit dat ze niet te verwijderen zijn. Mooie wieltjes zo op de foto En toch ga ik misschien toch voor de RS80's waar ze wel te verwijderen zijn en dan af te toppen zijn met witte shimano-stickers....Dura-Ace ofzo
Tja, ga je voor de nieuwste kwaliteit of the look....
Tja, ga je voor de nieuwste kwaliteit of the look....