Bluetooth weegschaal i.c.m. Garmin
-
- Forum-lid HC
DCRainmaker http://www.dcrainmaker.com/tag/weight-scale
What makes the boat go faster?
Dank. Door het lezen daarvan besef ik dat voor integratie met Garmin er een ANT+ schaal moet komen. Misschien is een eenvoudige schaal die via bluetooth met mijn telefoon kan linken ook wel voldoende. Gaat me er meer om dat ik niet meer elke dag mijn gewicht hoef te noteren om te zien of ik nog op schema zit. Dus als er iets is met een app waarin je ook iets van een gewichtsplanning kwijt kan zou het al super zijn.
-
- Forum-lid HC
Is gewoon handmatig invoeren in een iPhone/Android app niet makkelijker?
What makes the boat go faster?
Je kan de myfitnesspal app gebruiken (http://www.myfitnesspal.nl) en koppelen aan je Gramin Connect account. Zo doe ik het.
Ik wilde even hier op inhaken...
Zijn er op dit moment nog mensen die een weegschaal hebben gekoppeld aan Garmin Connect? Zo ja, welke weegschaal en wat zijn je ervaringen hiermee?
Ik ben nml recent over gestapt van Polar naar Garmin en het enige wat ik nu nog wil is een weegschaal die ik via een app direct/indirect kan koppelen aan mijn garmin connect en strava.
Zijn er op dit moment nog mensen die een weegschaal hebben gekoppeld aan Garmin Connect? Zo ja, welke weegschaal en wat zijn je ervaringen hiermee?
Ik ben nml recent over gestapt van Polar naar Garmin en het enige wat ik nu nog wil is een weegschaal die ik via een app direct/indirect kan koppelen aan mijn garmin connect en strava.
-
- Forum-lid HC
Heb zelf een Withings die het gewicht automatisch update naar Zwift (via de Companion App kun je ze koppelen). Die stuurt het vervolgens weer door naar Garmin Connect wie het op zijn beurt weer doorstuurt naar Strava en andere apps.
Werkt niet altijd vlekkeloos, een tijdje geleden is er een storing geweest, maar als het werkt is het prima.
Werkt niet altijd vlekkeloos, een tijdje geleden is er een storing geweest, maar als het werkt is het prima.
Dank je.
Na me er wat verder er in te hebben verdiept lijkt het er idd op dat een withings of fitbit weegschaal het beste gaat werken met Garmin Connect. Merken als Medisana en Tanita hebben volgens mij geen directe/indirecte sync mogelijkheden met Garmin. Helaas..
Na me er wat verder er in te hebben verdiept lijkt het er idd op dat een withings of fitbit weegschaal het beste gaat werken met Garmin Connect. Merken als Medisana en Tanita hebben volgens mij geen directe/indirecte sync mogelijkheden met Garmin. Helaas..
Dank je.
- Matthijs1973
- Forum-lid
of gewoon de weegschaal van Garmin? is net een nieuwe versie (bijna) uit: https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/679362 ik gebruik de 1e versie al jaren naar tevredenheid.