nieuwe bandjes, Conti 4000S of 4-Season
-
- Forum-lid
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 aug 2010 21:25
Hallo,
op mijn vorig jaar gekochte racer zitten Continental Ultra Sport banden en ik word een beetje moe van de lekke banden. Z o ongeveer om de 100 kilomet sta ik langs de kan te plakken. Ik denk er dus over om ze te vervangen. Ik lees veel goede dingen over de Conti GP 4000S, maar omdat lekbestedigheid voor mij belangrijk is zou ik ook de GP 4-season kunnen kiezen. Ik zie mezelf als recreatieve toerfietser. Wat is de beste keuze?
op mijn vorig jaar gekochte racer zitten Continental Ultra Sport banden en ik word een beetje moe van de lekke banden. Z o ongeveer om de 100 kilomet sta ik langs de kan te plakken. Ik denk er dus over om ze te vervangen. Ik lees veel goede dingen over de Conti GP 4000S, maar omdat lekbestedigheid voor mij belangrijk is zou ik ook de GP 4-season kunnen kiezen. Ik zie mezelf als recreatieve toerfietser. Wat is de beste keuze?
Inderdaad : slecht weer en slecht wegen : 4season; anders de gewone conti. Ze bollen alletwee goed
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 aug 2010 21:25
Ik zie mezelf als mooi weer fietser, en de wegen waarop ik rijd zijn meestal goed. Dat worden dus de 4000S. Of heeft iemand nog een andere goede suggestie?
Ik heb een tijdje Schwalbe Ultremo R1 gereden. Snel versleten, maar volledig zonder lek te rijden. Nu reed ik de 4000s maar heb in 2000 km al 4 keer lek gereden. Toeval?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39703
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Moet absoluut toeval zijn. Ik rij al duizenden km's zonder lekke band op mijn GP4000s en dit weekend op mijn oude trainingswielen had ik lek met de normale GP4000. Stomme pech/toeval dus.
GP4000s zou ik dan ook zeer zeker adviseren! (ook voor de winter trouwens)
GP4000s zou ik dan ook zeer zeker adviseren! (ook voor de winter trouwens)
Less is bore
4000S, ook voor slecht weer.
Supergrip, knal keihard door de bochten.
Nog nooit lek. Dit seizoen bijna 4500km, en teller staat wederom nog steeds op 0.
Wel op tijd vervangen.
Supergrip, knal keihard door de bochten.
Nog nooit lek. Dit seizoen bijna 4500km, en teller staat wederom nog steeds op 0.
Wel op tijd vervangen.
Iedere 100 km lek? Dat kan bijna niet, hoe slecht de band ook is. Is het velglint nog wel goed?
-
- Forum-lid
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 15 aug 2010 12:34
Ik zou voor de gp 4 season gaan.
Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde gehad, 400km, 3 keer lek gereden en dit was met gp 4000s ook altijd steentjes in het rubber (na elke rit was het steentjes uitwippen geblazen).
Ben toen overgestapt naar de gp 4 season en nog niet 1 keer lek plus dat er ook niets in de bandjes blijft zitten en ik merk eerlijk gezegt geen verschil tussen de 2.
De gp 4 seasons kunnen erg veel hebben en rijden verder super voor mij geen andere bandjes meer!!
Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde gehad, 400km, 3 keer lek gereden en dit was met gp 4000s ook altijd steentjes in het rubber (na elke rit was het steentjes uitwippen geblazen).
Ben toen overgestapt naar de gp 4 season en nog niet 1 keer lek plus dat er ook niets in de bandjes blijft zitten en ik merk eerlijk gezegt geen verschil tussen de 2.
De gp 4 seasons kunnen erg veel hebben en rijden verder super voor mij geen andere bandjes meer!!