scheur kader ?
-
- Forum-lid
Bij het poetsen ontdekte ik tussen de bracket en de achterbrug van mijn Canyon cf slx een scheurtje, ik vrees in de carbon en niet enkel de lak.
Je kan het wel niet induwen.
Wat moet ik doen ?
Verder fietsen en de evolutie in de gaten houden of onmiddellijk laten herstellen ?
Je kan het wel niet induwen.
Wat moet ik doen ?
Verder fietsen en de evolutie in de gaten houden of onmiddellijk laten herstellen ?
Ik dènk dat je 'je kan het niet induwen' bedoelt, maar helemaal zeker weet ik het niet... Toch wel belangrijk verschil.cipollini 2 schreef: Je kan het wel niet induwen.
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
-
- Forum-lid
Blijkbaar Vlaams dialect ...
Voor alle duidelijkheid: je kan het NIET induwen.
Voor alle duidelijkheid: je kan het NIET induwen.
Als het scheurtje geen constructieve impact blijkt te hebben (daar wel onderzoek naar doen dus!) dan is het prima te repareren met secondelijm. Gedelamineerd carbon op niet-constructieve plaatsen is zo eenvoudig te repareren.
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike
Amai, da's spijtig zo'n breuk in zo'n schoon veloke. Was je tevreden van het kader? Ik zou er ontgoocheld van zijn. Zo'n foto levert voor mij wat weinig evidentie. Het ziet er nochtans niet uit alsof je volle petrol op een rondpunt tegen een camion aan bent gereden. Heb je al geklapt met je verdeler? Het is te hopen dat deze geen ambras zal maken. Anders zul je nood hebben aan een nieuw kader. Als het te duur wordt kun je een okazie overwegen, of je koopt er één in de uitverkoop aan een spotprijs.