Design ophangsysteem
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Omdat ik trots ben op mijn vader en super blij ben met het resultaat wil ik het toch met jullie delen.
Op het internet vind je wel eens wat, maar dan is het net niet helemaal zoals je het wilt hebben. Gelukkig heb ik een super handige vader!!!
Het voorbeeld hebben we hier vandaan.
Een design oplossing voor een design fiets
Op het internet vind je wel eens wat, maar dan is het net niet helemaal zoals je het wilt hebben. Gelukkig heb ik een super handige vader!!!
Het voorbeeld hebben we hier vandaan.
Een design oplossing voor een design fiets
Leuk, je ziet ze tegenwoordig in alle soorten en maten voorbij komen. Klaarblijkelijk is het 'in' om je fiets binnen te showen. Zie ze (fiets en ophangsysteem) tegenwoordig regelmatig als designstuk in de huiskamer in folders. Enige tip: imho zou ik bijvoorbeeld plakvilt aanbrengen op de draag- en schuifpunten.
Previous name Jansen01
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Die zitten er inmiddels op. Wil absoluut geen beschadigingen op de bianchijansen2.0 schreef:Enige tip: imho zou ik bijvoorbeeld plakvilt aanbrengen op de draag- en schuifpunten.
-
- Forum-lid
Heel mooi en praktisch! Complimenten. Je mag inderdaad trots op je pa zijn.
Mooi ding. Niets mis met mooie fiets in huis. Heb ooit opmerking van iemand gekregen dat ie het raar vond dat ik mijn fiets binnen had hangen in een kamer, wat overigens niet eens de huiskamer was. Mijn antwoord vond ie niet leuk. Ik zei dat die fiets mooier was dan de zogenaamde kunst die hij in zijn huiskamer aan de muur had hangen, die zou ik nog niet eens in mijn schuur willen ophangen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
HoutAwnhd schreef:Emiel,
Weet jij toevallig wat voor materiaal er precies is gebruikt?
Mooi om zelf thuis te hebben voor mijn fiets aan op te hangen namelijk, met alles bij elkaar.
Graag hoor ik iets terug
Groetjes Andre
P.s. Welkom op het forum!
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
- alliance_0
- Forum-lid
Erg mooi gemaakt door je vader. Voor wat betreft je opmerking over beschadigingen, zou ik hem daar dan ook lekker laten hangen en er vooral niet mee fietsen.Emielepiel schreef:Die zitten er inmiddels op. Wil absoluut geen beschadigingen op de bianchijansen2.0 schreef:Enige tip: imho zou ik bijvoorbeeld plakvilt aanbrengen op de draag- en schuifpunten.