Beginnersvraag
-
- Forum-lid
Ik heb ook een beginnersvraag over de broek: draag je daar nog niets onder, of trek je die zo over je blote gebeuren?
-
- Forum-lid
Aha.....maar goed dat ik er een met lange pijpen gekocht heb dan
Bedankt voor je snelle reactie!!
Bedankt voor je snelle reactie!!
marcoroosnl schreef:Ik heb ook een beginnersvraag over de broek: draag je daar nog niets onder, of trek je die zo over je blote gebeuren?
Denk toch dat t persoonlijk is hoor, heb er altijd wat onder aan en nooit ergens last van:-)
Trek 2.1 2010 (60cm).
Shimano 105 Triple, Flightdeck STI, Tiagra, Shimano PD M520, Shimano R076.
Polar CS200 CAD, BBB Chainstay, Sigma Quadro, Sigma Micro Red.
Agu Team Rabobank, Bioracer Team Nederland, Vaude Juicy-Air 7+3.
Shimano 105 Triple, Flightdeck STI, Tiagra, Shimano PD M520, Shimano R076.
Polar CS200 CAD, BBB Chainstay, Sigma Quadro, Sigma Micro Red.
Agu Team Rabobank, Bioracer Team Nederland, Vaude Juicy-Air 7+3.
Bennos schreef:marcoroosnl schreef:Ik heb ook een beginnersvraag over de broek: draag je daar nog niets onder, of trek je die zo over je blote gebeuren?
Denk toch dat t persoonlijk is hoor, heb er altijd wat onder aan en nooit ergens last van:-)
99.9% van de fietsers heeft niets aan onder z'n fietsbroek. Met iets eronder heeft een zeemleer ook niet zoveel zin meer, dus waarom dan nog een fietsbroek dragen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bennos schreef:marcoroosnl schreef:Ik heb ook een beginnersvraag over de broek: draag je daar nog niets onder, of trek je die zo over je blote gebeuren?
Dat is dan niet echt slim, want een fietsbroek is ontwikkeld om op je blote huid te dragen.
Less is bore
Trudie schreef:Trudie schreef:een onderbroek onder je fietsbroek!
En ja, die mensen bestaan.
Ik zei toch al dat het fout was?:D
Yeah! Je hebt het gezegd.
En on-topic: nergens last van, ook bij wat langere afstanden? Het kan eigenlijk niet goed gaan. Het zweet kruipt in je slip, gaat schuren op de weke huid. Uiteindelijk huiddefecten als resultaat.
je gaat toch ook niet onder je zwemkleding in je ondergoed zwemmen.......
ot (helaas heeft mijn vriendin vanavond moeten constateren dat er ook heren zijn die graag een badpak dragen; blij dat ik dat met mijn brilsterkte niet heb kunnen zien)
ot (helaas heeft mijn vriendin vanavond moeten constateren dat er ook heren zijn die graag een badpak dragen; blij dat ik dat met mijn brilsterkte niet heb kunnen zien)