Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Novatec Jetfly

Gebruikersavatar
Melda
Forum-lid
Berichten: 439
Lid geworden op: 03 nov 2014 09:32
Locatie: Maldegem

Gebruikersavatar Melda 24 mar 2015 11:14

Een weekje terug toevallig deze wielen tegengekomen in een webshop.
Afbeelding
Middenhoge (32mm) en brede (17mm in) ALU-velg, heel mooi design en vooral heel erg licht (1435gr).
Combinatie van de middenhoge en brede velg in combinatie met lage gewicht is toch niet zo makkelijk te vinden voor een prijs van 340 euro.
Aangezien ik van plan ben om over te schakelen naar Miche Primato cassette van 13-29 (losse kransjes) is de extra stalen versteviging op de body ook een mooi pluspunt. Zo vermijd ik alvast fel invretende cassettes.

Intussen enkele tests enzo gelezen. Deze waren allemaal heel positief met als uitschieter de award als 'beste wiel in die klasse' via CyclingPlus UK (http://issuu.com/novatecwheels/docs/cyc ... tec_jetfly)

Nu ben ik enkel nog op zoek naar enkele ervaringen.
Zeker in onze regionen iets moeilijker te vinden, maar wie weet zit er hier wel iemand die deze wielen onder zijn alu/carbon ros heeft zitten :)
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless

FAHSN69
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 okt 2013 16:32

FAHSN69 24 mar 2015 14:37

Ik heb geen ervaringen met deze wielen maar ook opzoek naar nieuwe wielen. Op welke webshop heb je deze gevonden?

Gebruikersavatar
Melda
Forum-lid
Berichten: 439
Lid geworden op: 03 nov 2014 09:32
Locatie: Maldegem

Gebruikersavatar Melda 25 mar 2015 08:18

Aanbieding heb ik gevonden op cr2v.com
Ze hebben er trouwens ook de Novatec Sprints, deze zijn lager profiel en komen op 1355 gr.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless

Plaats reactie