Sinds vorig jaar in de zomer ben ik branderige voeten beginnen krijgen wanneer het warmer begon te worden dan 25 graden. Soms zo erg dat ik mijn schoenen bijna volledig moest lossen.
Thuis gekomen de schoenen uit en binnen de minuut was het gevoel volledig weg.
Op dit moment begin ik het ook al te krijgen bij een temperatuur van rond de 10 graden.
Ik rij met Sidi Ergo 2 carbon in de zomer en in de winter met northwave AFS schoenen.
Allebei voorzien van een harde carbon zool.
Iemand een idee hoe ik dit gevoel kan vermijden, want dit vind ik niet meer leuk?
branderige voeten
- ophetkantje
- Forum-lid
Klinkt misschien stom, maar het heeft me geholpen, schoenen van teen naar wreef vastmaken en niet anders. Dus niet na boven vast onder nog wat extra of wat dan ook, in een keer van onder naar boven vastmaken. En niet te vast, eventueel onderweg als ze echt te los zitten nog wat vaster.
Ach, ik zeg ook maar wat
Zo heb ik het een aantal jaar geleden ook opgelost. Daarna geen problemen meer gehad.ophetkantje schreef:Klinkt misschien stom, maar het heeft me geholpen, schoenen van teen naar wreef vastmaken en niet anders. Dus niet na boven vast onder nog wat extra of wat dan ook, in een keer van onder naar boven vastmaken. En niet te vast, eventueel onderweg als ze echt te los zitten nog wat vaster.
Het proberen waard, stuk goedkoper dan een paar nieuwe schoenen.
Zal dit eens proberen, het kan alleen maar beteren.RobiOne schreef:Zo heb ik het een aantal jaar geleden ook opgelost. Daarna geen problemen meer gehad.ophetkantje schreef:Klinkt misschien stom, maar het heeft me geholpen, schoenen van teen naar wreef vastmaken en niet anders. Dus niet na boven vast onder nog wat extra of wat dan ook, in een keer van onder naar boven vastmaken. En niet te vast, eventueel onderweg als ze echt te los zitten nog wat vaster.
Het proberen waard, stuk goedkoper dan een paar nieuwe schoenen.