Kuiper fullcarbon fc 50
-
- Forum-lid
Ik zou mss een setje full Carbon wielen voor bandjes van kuiper willen kopen iemand ervaring of toch beter een bekender merk.alvast bedankt voor de feedback
Eerst een setje Kuiper ACC 50 gehad, tevreden over, na een ongeluk was dit setje niet meer te redden.
Daarna een set FCC 50, super tevreden over. Om met meer wind (meer dan 5- 6 Bft) te kunnen rijden met carbon nog een extra setje FCC 38 aangeschaft.
Heel eenvoudig om zelf te af te stellen en onderhoud te plegen. Wel de sluitring van de cassette goed aandraaien om invreten van de body te voorkomen.
Prima service en contact met Chris.
Daarna een set FCC 50, super tevreden over. Om met meer wind (meer dan 5- 6 Bft) te kunnen rijden met carbon nog een extra setje FCC 38 aangeschaft.
Heel eenvoudig om zelf te af te stellen en onderhoud te plegen. Wel de sluitring van de cassette goed aandraaien om invreten van de body te voorkomen.
Prima service en contact met Chris.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
-
- Forum-lid
Oei had iets meer ervaringen verwacht ! Zal nog wat zoeken worden denk ik voor ik beslis
-
- Forum-lid HC
Ik heb ze ook een aantal jaar gehad, als je hoge wielen wil dan hebben ze goede prijs/kwaliteit verhouding voor full carbon clincher.
Achterwiel mag iets stijver zijn voor de zwaardere fietser en dat ligt aan de naven en niet de velgen.
Achterwiel mag iets stijver zijn voor de zwaardere fietser en dat ligt aan de naven en niet de velgen.
Ha Roel,
Bedankt voor je interesse.
De Kuiper Carbon wielen bestaan al sinds juli 2007.
Klanten/gebruikers kunnen het beste hun ervaring toelichten.
Op het Fiets Forum staan inmiddels 69 pagina's vol geschreven met ervaring/feedback.
Zie hier: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... lit=kuiper
Via rechtsboven: klik op 'zoeken' en gebruik zoekterm Kuiper om ook daar genoeg tegen te komen
Voel je ook vrij telefonisch contact met mij op te nemen op 0174 - 220104.
Neem graag de tijd voor om vragen te beantwoorden en wensen te bespreken.
Bedankt voor je interesse.
De Kuiper Carbon wielen bestaan al sinds juli 2007.
Klanten/gebruikers kunnen het beste hun ervaring toelichten.
Op het Fiets Forum staan inmiddels 69 pagina's vol geschreven met ervaring/feedback.
Zie hier: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... lit=kuiper
Via rechtsboven: klik op 'zoeken' en gebruik zoekterm Kuiper om ook daar genoeg tegen te komen
Voel je ook vrij telefonisch contact met mij op te nemen op 0174 - 220104.
Neem graag de tijd voor om vragen te beantwoorden en wensen te bespreken.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Ga deze week nog is langs bij fietsemaker en dan beslissen.hopelijk zijn de remprestaties ok want ik ga een 5daagse doen in de vogezen.
Deze discussie is al veel gevoerd hier op forum, maar waarom full carbon voor in de bergen...janssensroel schreef:Ga deze week nog is langs bij fietsemaker en dan beslissen.hopelijk zijn de remprestaties ok want ik ga een 5daagse doen in de vogezen.
En dan ook nog opmerken " ... hopelijk zijn de remprestaties ok..."
Allard
- Lcsmet
- Forum-lid HC
5 Dagen Vogezen, Hoe groot is de kans dat je 5 dagen droog weer zal hebben.beren040 schreef:Deze discussie is al veel gevoerd hier op forum, maar waarom full carbon voor in de bergen...janssensroel schreef:Ga deze week nog is langs bij fietsemaker en dan beslissen.hopelijk zijn de remprestaties ok want ik ga een 5daagse doen in de vogezen.
En dan ook nog opmerken " ... hopelijk zijn de remprestaties ok..."
Als je ook in de regen wil rijden dan zou ik alleszins wielen met een alu remoppervlak meenemen.
Maar ja, sommigen denken "als de profs dat kunnen dan ik dat ook"
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
5 Dagen Vogezen, Hoe groot is de kans dat je 5 dagen droog weer zal hebben.
Als je ook in de regen wil rijden dan zou ik alleszins wielen met een alu remoppervlak meenemen.
+1
+1