Tijd instelling.
Ik had er ook last van, moet inderdaad handmatig, zie bijvoorbeeld ook: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=48322
Snap niet zo goed waarom we dat met de hand moeten schakelen. Tegenwoordig schakelt alles wat maar aan internet hangt automatisch naar de juiste tijd, dus ik vind het raar dat het op een forum niet zou kunnen. Niet dat het heel erg is om het met de hand in te stellen, maar ik verbaas me er over.
Snap niet zo goed waarom we dat met de hand moeten schakelen. Tegenwoordig schakelt alles wat maar aan internet hangt automatisch naar de juiste tijd, dus ik vind het raar dat het op een forum niet zou kunnen. Niet dat het heel erg is om het met de hand in te stellen, maar ik verbaas me er over.
Een nederlands forum dus kans dus heel veel mensen uit canada en de v.s. zullen er niet zitten.mackersv2.0 schreef:Niet iedereen heeft op hetzelfde moment zomertijd.
Iemand in b.v. Canada of de V.S. heeft drie weken geleden al om moeten schakelen naar zomertijd.
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb de tijd nu ingesteld op GMT+2 uur en dat geeft bij mij (in Noord Holland) de juiste tijd. De standaard GMT+1 geeft in ieder geval niet de juiste tijd.ottorongo schreef:Al meerder keren geprobeerd de tijd te "resetten" en dit op veschillende dagen. Ik blijf 1 uur verschil noteren.Hopeloos
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Probeer de tip vanuit het zomertijd-topic eens:ottorongo schreef:Al meerder keren geprobeerd de tijd te "resetten" en dit op veschillende dagen. Ik blijf 1 uur verschil noteren.Hopeloos
buzz schreef:Als je zowel de tijdzone als de zomertijd correct instelt, zou je weer volledig bij de tijd moeten zijn...
In België en Nederland wordt gewoonweg de ‘Centraal Europese’-tijd gehanteerd, en dat is de Greenwich-tijd + 1 uur. Hier op het Fietsforum kan je de tijd gedurende de zomertijd op 2 manieren instellen, waarbij de 2e optie wat minder ‘netjes’ is...ottorongo schreef:OK* max 2.0
Is me eindelijk gelukt. Maar wat is er dan feitelijk verkeerd met de instelling op 'greenwichtime'? (zomertijd was altijd al geactiveerd ! thanks.
- Tijdzone: GMT + 1 uur (Centraal-Europese tijd)
Zomertijd: Ja - Tijdzone: GMT + 2 uur (Oost-Europese tijd)
Zomertijd: Nee
- Tijdzone: GMT + 1 uur (Centraal-Europese tijd)
Zomertijd: Nee - Tijdzone: GMT (West-Europese tijd)
Zomertijd: Ja
- Sweety2008
- Forum-lid
Hallo,
Jullie lopen een uur achter. De zomertijd is al lang begonnen. Is mij trouwens pas vandaag voor het eerst opgevallen.
Jullie lopen een uur achter. De zomertijd is al lang begonnen. Is mij trouwens pas vandaag voor het eerst opgevallen.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb net op tapa talk mijn profiel geopend vind niks waar ik de tijd kan aan passen.
Ghost Nivolet 6LC