Hoi ik ben op zoek naar een mooie woon werk fiets. Fiets moet sportief zijn, niet te veel wegen, liefst ketting met voldoende versnellingen en afneembare spatborden. Mijn voorkeur op dit moment heeft het volgende model:
https://www.canyon.com/roadbikes/bike.html?b=3631
1 Is de prijs kwaliteit goed in jullie ogen?
2 Hebben jullie nog kwalitatief goede alternatieven met goede looks voor woon werk? Ik ben overigens in het bezit van een nieuwe racefiets, daar ben ik niet naar op zoek ( ondanks de naam van de rubriek ).
Mooie woon werk fiets
Voor woon-werk verkeer: koop dan in elk geval een setje remblokjes erbij en neem ze mee bij je reserveband en tangetje. Zul je nodig hebben. Begrijp niet waarom je schijfremmen in de stad wil hebben??
Omdat de canyon urban nou eenmaal met schijfremmen wordt aangeboden en ik het er ook goed vind uit zien. Snap overigens niet wat het probleem zou kunnen zijn met schijfremmen in de stad. Buiten de bekende discussie over de toegevoegde waarde van schijfremmen t.o.v. velgremmen, wat zijn dan specifieke nadelen van schijfremmen in de stad?
Dat is toch wel dikke zever. Er is geen enkele reden dat je extra remblokjes zou moeten meesleuren bij woon/werk verkeer.klimmer schreef:Voor woon-werk verkeer: koop dan in elk geval een setje remblokjes erbij en neem ze mee bij je reserveband en tangetje. Zul je nodig hebben.