Chamois creme en windjes laten
-
- Forum-lid
Als ik langere fietstochten maak kan ik niet aan de situatie ontkomen dat ik een windje moet laten. Als ik de billetjes goed heb ingesmeerd met chamois creme, heb ik echter het gevoel dat het windje gedurende langere tijd blijft rondhangen als een soort waterige bubbel.
Hoe ga ik met dit euvel om? Ik heb al geprobeerd om een papiertje tussen m'n billen te doen, maar dat gaat een beetje het id van comfort vd fietsbroek+creme tegen.
Hoe ga ik met dit euvel om? Ik heb al geprobeerd om een papiertje tussen m'n billen te doen, maar dat gaat een beetje het id van comfort vd fietsbroek+creme tegen.
Of je maakt op de juiste plek een mooi rond gat in je broek, kan 't windje ontsnappen!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
het is nog vroeg in de maand maar van mij krijg je de nominatie voor fiets-forum-troll van de maand juni
- de zwarten
- Forum-lid HC
Hiermee de boel luchtdicht maken:
net vóór de laatste klim vol gas:
net vóór de laatste klim vol gas:
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- FaustoCoppi
- Forum-lid
Misschien kunnen het ochtendpoepen-topic en het natte windjes-topic samengevoegd worden tot "Het Grote poeptopic"?
-
- Forum-lid
Dus ...
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
-
- Forum-lid HC
Misschien minder creme smeren??!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Maar om even serieus op deze prangende vraag in te gaan: Is het juist niet gunstig als je fietst op een natte luchtbel. Het lijkt mij wel comfortabel.
Waar koop je die crème?
Waar koop je die crème?