De tour begint.....geen Mart in Frankrijk
-
- Forum-lid
Het zal wennen zijn.
De Mart haters hangen de vlag uit. Voor de liefhebbers (moi) zal het wennen zijn.
http://hetiskoers.nl/even-slikken-geen-avondetappe/
De Mart haters hangen de vlag uit. Voor de liefhebbers (moi) zal het wennen zijn.
http://hetiskoers.nl/even-slikken-geen-avondetappe/
-
- Forum-lid
Dit is inderdaad jammer ik ga denk ik naar de belgen
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik geef Dione sowiso een kans. Ze laat haar gasten in elk geval uitpraten en er komt wel een item van Mart in
Less is bore
Het beste nieuws sinds jaren!
Ik kijk liever naar Dione dan naar Mart.
Ben benieuwd of het inhoudelijk ook beter wordt.
Ben benieuwd of het inhoudelijk ook beter wordt.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
De avondetappe stelde eigenlijk helemaal niet zoveel voor, maar ik had wel altijd het idee dat ik iets miste als ik niet gekeken had. Vive Le velo is wel aardig, maar richt zich toch meer op het Belgische/Vlaamse publiek (waartoe ik niet behoor)
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
Ik vond zelf Vive le Velo de afgelopen jaren beter. Boeiende gasten, mooie rapportages en echte inhoud. De avondetappe was de afgelopen jaren flink uitgekleed. De items die het 10 jaar geleden leuk maakte waren er al lang niet meer.
Mart Smeets heeft ook zijn eigenaardigheden waar ik mij soms aan stoorde in de Avondetappe. Daarentegen kent hij wel veel anekdotes, en was er een dynamiek aan tafel met (oud)renners. Mart is toch een grote anchor, en loopt al decennia mee in de Tour. Ik keek niet de Avondetappe voor een feitelijk verslag van de gereden etappe, maar juist om deze dynamiek waardoor (oud)renners gemakkelijk praatten. Ik erken niet eenzelfde dynamiek bij Dionne de Greaff. Met schaatsen wellicht, wat ik sporadisch kijk, maar niet in de wielren items/koersen welke ze reeds heeft gemaakt/verslagen. Ik vind het wel jammer dat er geen Avondetappe zal zijn.
Het vervangende programma wordt dus vergelijkbaar met Studio Voetbal? Ik ben sceptisch, en benieuwd wie deze vaste experts zijn. Het geklaag van Ducrot over het 'nieuwe' wielrennen en oortjes bijvoorbeeld kan ik persoonlijk niet meer aanhoren. Koers kijk ik al jaren niet meer op de NOS/NPO.
Het vervangende programma wordt dus vergelijkbaar met Studio Voetbal? Ik ben sceptisch, en benieuwd wie deze vaste experts zijn. Het geklaag van Ducrot over het 'nieuwe' wielrennen en oortjes bijvoorbeeld kan ik persoonlijk niet meer aanhoren. Koers kijk ik al jaren niet meer op de NOS/NPO.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
maar luister je ook liever naar haar?JPAR schreef:Ik kijk liever naar Dione dan naar Mart.
alhoewel ik Mart Smeets bij tijd en wijlen niet kon uitstaan was de avondetappe voor mij toch vaste prik, maar altijd toch wel een ambivalente verhouding mee gehad. Samenvatting van de etappe van de dag met commentaar van de Mart vond ik altijd aardig om te zien
Vooral het tijdstip vond ik heerlijk, de hele avond toch iets om naar uit te kijken (wat dan ook vaak tegenviel, maar goed). Ben bang dat het nieuwe programma toch meer een opsomming van feitjes wordt, terwijl ik juist ook hou van de wielerverhalen die aan bod kwamen in de avondetappe.
Vond het vaak wel onzinnig dat er af en toe weer bn'ers kwamen opdraven. Heb sowieso een broertje dood aan bn'ers maar laat ze alsjeblieft hun mond houden als het om wielrennen gaat (herinner me Kasper van koten (brrr), Frank Lammers, Eric Corton (die het ook stoer vindt dat ie af en toe op een racefiets zit). Ook de sidekicks van de laatste jaren had ik niet heel veel mee (Thijs Zonneveld, Bert Wagendorp). Edwin winkels wel een positieve uitzondering, m.i. iemand zonder ego.
had liever een holland sport achtig programma gezien (herinner me ineens het mooie verhaal van Pedro Horrillo en zijn ezels: https://www.youtube.com/watch?v=hRj6RUpk7Os)
we zullen zien...