Contador tekent bij Saxo Bank
Link naar een uitgebreid artikel:
http://nos.nl/artikel/176097-contador-n ... -bank.html
http://nos.nl/artikel/176097-contador-n ... -bank.html
-
- Forum-lid
Niet geheel verrassend, maar goede slag voor Riis. Kost paar miljoentjes maar dan heb je wel wat!
Ik meende dat Contador naar Skil zou.
Gellukig komen Contador en A Schleck niet samen in 1 team. Verder is het mij om het even wie waar rijdt.
Ik hoop voor Schleck wel dat hij een team krijgt die ook in een ploegentijdrit wat kan... Anders heeft hij bij voorbaat al verloren.
Ik hoop voor Schleck wel dat hij een team krijgt die ook in een ploegentijdrit wat kan... Anders heeft hij bij voorbaat al verloren.
danny1407 schreef:MrT schreef:Ik hoop voor Schleck wel dat hij een team krijgt die ook in een ploegentijdrit wat kan... Anders heeft hij bij voorbaat al verloren.
Hoeveel meerdaagse (waar Schleck zijn zinnen op heeft gezet) zijn er met een ploegentijdrit?
Niet veel.
Maar wel de Tour 2011 (dag 2).
Dus ja, op zich geen onbelangrijke wedstrijd voor Schleck...
MrT schreef:Niet veel.
Dat ben ik helemaal met je eens, hoewel ik het soms toch wel jammer vind dat hier in Nederland de Tour eigenlijk als enige echt belangrijke wedstrijd telt wat je vooral merkt aan de media aandacht die andere koersen niet veel krijgen.
(niet dat ik bedoel dat dat voor jou ook zo is)
Maar een ploegentijdrit over 23 km op dag 2.....daar zal het toch niet van afhangen zeker?
Laat die jongen liever een goede/nog betere individuele tijdrit rijden en zijn grote broer wat langer mee hebben als dit jaar.
danny1407 schreef:MrT schreef:Niet veel.
Dat ben ik helemaal met je eens, hoewel ik het soms toch wel jammer vind dat hier in Nederland de Tour eigenlijk als enige echt belangrijke wedstrijd telt wat je vooral merkt aan de media aandacht die andere koersen niet veel krijgen.
(niet dat ik bedoel dat dat voor jou ook zo is)
Maar een ploegentijdrit over 23 km op dag 2.....daar zal het toch niet van afhangen zeker?
Laat die jongen liever een goede/nog betere individuele tijdrit rijden en zijn grote broer wat langer mee hebben als dit jaar.
Geef mij maar net zo lief de Giro. Leuker om te zien. Feit is wel dat in kijkcijfers, geld, etc gemeten de Tour de grootste wedstrijd is.
Maar de reden dat ik het zeg, is dat voor Schleck alleen de Tour telt. Dus ja, in dat opzicht is het lastig.
Als je dan ziet hoe klein het verschil is dit jaar, gaat een ploegentijdrit hem niet helpen. Het telt nou eenmaal op bij de individuele tijdrit.
-
- Forum-lid
Weet iemand wat de rol van Specialized in dit hele verhaal is. Het sterke gerucht ging toch dat Specialized de hoofdsponsor ging worden en dat zij de grote initiator achter de komst van Contador naar Riis zijn ploeg zouden zijn.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!