Racefiets standaard
Hallo fietssers.
Heb een nieuwe race fiets gekocht .
En na het fietsen staat hij nog lekker in de woonkamer tegen de kast aan.
Nu mijn vraag hoe zetten juli de fiets weg met wat voor stander ,
zodat hij niet tegen een kast of muur hoeft te staan.
Dus welke standaards zijn er welke soorten hoor graag hoe juli het doen
Heb een nieuwe race fiets gekocht .
En na het fietsen staat hij nog lekker in de woonkamer tegen de kast aan.
Nu mijn vraag hoe zetten juli de fiets weg met wat voor stander ,
zodat hij niet tegen een kast of muur hoeft te staan.
Dus welke standaards zijn er welke soorten hoor graag hoe juli het doen
Zon wind of regen je komt ons overal tegen
-
- Forum-lid
Even hier http://lmgtfy.com/?q=racefiets+standaard+ kijken
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die op het plaatje van Nochain werkt perfect. Heb er meerdere een nooit beschadigingen. Fiets staat als een huis. Simpel, maar zeeeer doeltreffend.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik overweeg zoiets:
Ja dit lijkt mij ook wel wat .zijn er meer die deze optie al gebruiken en hoe zit het met beschadigen van de fiets wand iedere x erop en eraf .remmiedepemmie schreef:Ik overweeg zoiets:
Maar dit is ook een mooie optie
Zon wind of regen je komt ons overal tegen
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Niet zo bang zijn voor het beschadigen van de fiets..
De dragers zijn ontworpen voor fietsen... dus veelal met een rubberen afwerking of soortgelijk.
Ten tweede ben jij zelf degene die de fiets weg zet, en dat dus met beleid doet neem ik aan.
Waarbij die laatste optie je fiets opgehangen wordt aan je frame.., terwijl die eerste optie "slechts" aangrijpt bij je as/snelspanner .. dus als je zo benauwd bent voor beschadigingen zou ik dan toch zeker voor de 1e optie gaan. Plus, die optie kan je ook meenemen als je een keer op vakantie gaat (mocht je de behoefte hebben daar een standaard bij te willen hebben).
De dragers zijn ontworpen voor fietsen... dus veelal met een rubberen afwerking of soortgelijk.
Ten tweede ben jij zelf degene die de fiets weg zet, en dat dus met beleid doet neem ik aan.
Waarbij die laatste optie je fiets opgehangen wordt aan je frame.., terwijl die eerste optie "slechts" aangrijpt bij je as/snelspanner .. dus als je zo benauwd bent voor beschadigingen zou ik dan toch zeker voor de 1e optie gaan. Plus, die optie kan je ook meenemen als je een keer op vakantie gaat (mocht je de behoefte hebben daar een standaard bij te willen hebben).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013