Stuurlint
- Sweety2008
- Forum-lid
Hallo allemaal,
Ik heb een wit stuurlint vsn het merk lizzard en het zit er nu pakweg 10 dagen erop en nu kijkt het geel. Ik heb al geprobeerd om het met allesreiniger schoon te maken zonder succes. Daarna heb ik het met Cilit Bang geprobeerd ook geen enkel succes. Heeft iemand nog een beter idee?
Vooral rechts is het heel erg.
Heb ook geen zin om weer een nieuwe te kopen.
Ik heb een wit stuurlint vsn het merk lizzard en het zit er nu pakweg 10 dagen erop en nu kijkt het geel. Ik heb al geprobeerd om het met allesreiniger schoon te maken zonder succes. Daarna heb ik het met Cilit Bang geprobeerd ook geen enkel succes. Heeft iemand nog een beter idee?
Vooral rechts is het heel erg.
Heb ook geen zin om weer een nieuwe te kopen.
Ghost Nivolet 6LC
Wasbenzine
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat carbon look lint krijg je volgens mij het beste schoon van alle witte linten
Bij de rest heb ik het z`n beetje wel opgegeven en draai ik gewoon regelmatig nieuw lint erom
Laatste jaar heb ik dan ook zwart lint dus klaar met poetsen ervan
Bij de rest heb ik het z`n beetje wel opgegeven en draai ik gewoon regelmatig nieuw lint erom
Laatste jaar heb ik dan ook zwart lint dus klaar met poetsen ervan
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Dat is snel, maar mijn Lizzard Skins witte stuurlint was binnen een jaar helemaal vergeeld. Het voelt nog prima aan maar is niet mooi meer om te zien en dat voor die prijs. Voor mij geen stuurlint meer van dat merk in een lichte kleur.
-
- Forum-lid
http://nl.bbbcycling.com/bike-parts/han ... pes/BHT-04
Deze blijft wel lang wit, sowieso prettig stuurlint, maar dat is natuurlijk persoonlijk
Deze blijft wel lang wit, sowieso prettig stuurlint, maar dat is natuurlijk persoonlijk
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb op de fiets een witte zadel en ze zeggen ja altijd dat ik dan ook een wit stuurlint moet gebruiken. Is dit nu echt zo of kan ik gewoon een zwart stuurlint nemen de volgende keer?
Ghost Nivolet 6LC
Ik heb ook een wit stuurlint. Een van BBB. Blijft lang wit. En probeer de wasbenzine eens. Tip dit ik ooit van mijn FM kreeg. Ik weet alleen niet of het ook tegen de verkleuring helpt, maar niet geschoten is altijd mis.
Sweety2008 schreef:Ik heb op de fiets een witte zadel en ze zeggen ja altijd dat ik dan ook een wit stuurlint moet gebruiken. Is dit nu echt zo of kan ik gewoon een zwart stuurlint nemen de volgende keer?
De stijlpolitie zal je wel bekeuren maare het is toch zeker wel je eigen keuze of je dat wilt doen of niet
Als je geen zin hebt om het schoon te maken en geen zin hebt om een ander kleur zadel te kopen moet je gewoon een zwart lint erop zetten
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Alsof jij dat zou doen, Peter
10 dagen en dan al geel lijkt mij niet normaal.
Heb je misschien een bepaald middel aan je handen gehad, handcrème, zonnebrand of zo?
Voordat je met echt grove schuurmiddelen aan de slag gaat >>
. . . Misschien kun je het cleanen met Sint Marc verfreiniger. Dit middel dien je net als de meeste middelen wel uit te spoelen. (kan je kopen bij oa de bouwmarkt en is altijd bruikbaar voor talloze schoonmaakklussen)
Universol Verfreiniger is een middel beetje gelijk aan St Marc maar meer professioneler. Universol hoef je in principe niet na te wassen!
Dat lint wat je hebt heeft goede eigenschappen maar ook wat negatieve kanten.
Als het nat wordt is het zeer glibberig aan je handen.
Verder staat wit stuurlint op sommige fietsen natuurlijk cool maar het blijft sowieso nooit lang proper wit.
Heb je misschien een bepaald middel aan je handen gehad, handcrème, zonnebrand of zo?
Voordat je met echt grove schuurmiddelen aan de slag gaat >>
. . . Misschien kun je het cleanen met Sint Marc verfreiniger. Dit middel dien je net als de meeste middelen wel uit te spoelen. (kan je kopen bij oa de bouwmarkt en is altijd bruikbaar voor talloze schoonmaakklussen)
Universol Verfreiniger is een middel beetje gelijk aan St Marc maar meer professioneler. Universol hoef je in principe niet na te wassen!
Dat lint wat je hebt heeft goede eigenschappen maar ook wat negatieve kanten.
Als het nat wordt is het zeer glibberig aan je handen.
Verder staat wit stuurlint op sommige fietsen natuurlijk cool maar het blijft sowieso nooit lang proper wit.