nieuwe zoektocht na mijn wielen, voor een low-budgetproject zoek ik:
-2 verloopbusjes om presta ventielen te gebruiken in velgen die al groter geboord zijn voor schrader/dunlop (racebandjes op trekkingvelgen). Mavic maakt ze en levert ze vaak mee met velgen, misschien heeft iemand ze hier over, ik kom weinig bij de FM.
-Een oude 9 speed cassette, liefst deore oid met losse tussenringen, liefst ook nog metalen. Als het kleinste kransje een 13 is, is het nog mooier.
-Eventueel een derailleur en/of bar-end shifters voor weinig.
Ik zoek in Eindhoven of Utrecht.
(mavic) velgbus presta/schrader, oude 9 speed cass., derail.
-
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door liegebeest op 17 aug 2016 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Even een kick omhoog.
Ik ben inmiddels voorzien van een achterwiel, al is het een gepolijste ultegra denk ik met dura ace body.
Als iemand nog wat heeft liggen. Ook achter of een set, maar vooral voor. En dan liefst ultegra, de zilveren dus.
Ik ben inmiddels voorzien van een achterwiel, al is het een gepolijste ultegra denk ik met dura ace body.
Als iemand nog wat heeft liggen. Ook achter of een set, maar vooral voor. En dan liefst ultegra, de zilveren dus.
- thestudent
- Forum-lid HC
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
thanks!
-
- Forum-lid
Bedankt voor t aanbod, maar t gaat om iets dat de oud ijzerbak in zou kunnen en ik de tussenringen uit kan slopen, als er dan nog een 13 op de 1e positie bij zit kan ik die ook gebruiken.marcelgtt schreef:Ik heb hier nog een nieuwe cassette liggen 12/23, de eerste kransjes zijn los vanaf 16 is het een vast pakketje.
Was reserve voor ons zoontje maar nooit gebruikt.