Hallo,
Aangezien ik nu een ultegra crank heb met 172,5 mm en ik nogal flinke knaap ben (bbl = 96) ben ik op zoek naar een crank met op zijn minst 175 mm armen.
Wie heeft er nog iets liggen? Mag zonder tandwielen, aangezien ik die nog heb.
Gr,
Bjorn
Shimano Crank (minstens 105) 175 mm of groter
Ja, ook hallo, maar dan anders bedoeld: uit welk tijdvak a.u.b.!!? We gaan ieder jaar vooruit! Welk BB? Triple, dubbel, compact???? iets meer moeite doen om duidelijk te zijn, moet met zo'n lichaam een heel kleine moeite zijn...
Precies, welke steek ? 110/130, 4/5 arms ? Tandwielen voor crankstellen zijn namelijk NIET universeel verwisselbaar tussen merken/jaartallen.
En welk type trapas ? Vierkant/ISIS/Hollowtech/GXP ?
Maar verder wel goed dat je denkt aan langere cranks, ik rijd zelf met 180mm (bbl 100cm)
En welk type trapas ? Vierkant/ISIS/Hollowtech/GXP ?
Maar verder wel goed dat je denkt aan langere cranks, ik rijd zelf met 180mm (bbl 100cm)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
ik heb een BCD130 Dura Ace (7900) crank liggen die ik niet meer gebruikt (ivm PM). Lengte is vrijwel zeker 175, maar dat kijk ik vanavond even na.
Is zeker gebruikt, maar in goede staat. Eventueel ook met kettingbladen erbij.
Laat maar horen of je interesse hebt.
Is zeker gebruikt, maar in goede staat. Eventueel ook met kettingbladen erbij.
Laat maar horen of je interesse hebt.
Die 105 crank ga je niet langer dan 175mm vinden. Alleen Dura-Ace gaat tot 180mm dacht ik.
Voor de liefhebber: ik heb nog een Stronglight 1000 crankstel liggen in 182.5mm. Zonder bladen, zonder bijbehorende vierkante JIS trapas.
Voor de liefhebber: ik heb nog een Stronglight 1000 crankstel liggen in 182.5mm. Zonder bladen, zonder bijbehorende vierkante JIS trapas.