Cervelo S5 frame
-
- Forum-lid
Gewoon je frameset bij een Cervelo dealer aanschaffen, goedkoop is altijd duurkoop, maakt niet uit hoeveel stickers er op zitten.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Waar zag je het staan?Dylanos schreef:Ik wil een Cervelo S5 frame kopen alleen heb ik gehoord dat er veel nep frames uit China zijn. Het frame dat ik zag staan had een UCI logo erop, maar kan een frame met zon logo ook nep zijn? Zo ja, komt dat dan vaak voor?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En is de prijs uitzonderlijk laag tov. de normale winkelprijs ?
Via Google vind je oa. een standaardprijs van 3800,- en tegelijkertijd een 54cm in de aanbieding voor 1999,-.
Beiden bij zaken die als betrouwbaar aangemerkt kunnen worden.
Via Google vind je oa. een standaardprijs van 3800,- en tegelijkertijd een 54cm in de aanbieding voor 1999,-.
-
- Forum-lid HC
ligt eraan welke versie, de eerste generatie zou niet mijn keuze zijn (spijkerhard), de nieuwe is veel beter en de hogere prijs wellicht wel waard.En is de prijs uitzonderlijk laag tov. de normale winkelprijs ?
Houdt er wel rekening mee dat bij import wellicht ander consumentenrechten gelden en dat deze regels voor de koper wel gelden maar dat Leveranciersgarantie (bijv. levenslange framegarantie bij import wel kan worden ingeperkt).