Kapotte kleding..
-
- Forum-lid
Ik heb een klein probleempje. Afgelopen weekend in Duitsland gevallen: resultaat: kapotte kleding. Nu heb ik van horen zeggen gehoord dat ik dit misschien kan terugkrijgen van mijn verzekering?
Iemand hier ervaring mee?
-
- Forum-lid
Denk dat je alleen kans maakt als je een sportverzekering hebt afgesloten. Maar ook dan kans klein.
Duct Tape Is Like The Force: It Has A Light Side And A Dark Side And It Holds The Universe Together.
-
- Forum-lid
Geen ervaring mee. Bedoel je je eigen inboedelverzkering? Of reisverzekering? Of speciale fietsverzekering? Het is zo niet te zeggen zonder dat je vermeldt welke verzekering en polisvoorwaarden je hebt. Misschien dat de vraag bij je verzekeraar stellen leidt tot een goed antwoord?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
misschien eens het het snode plan uitvoeren om je verzekering op te bellen?ItallanStallion schreef:Ik heb een klein probleempje. Afgelopen weekend in Duitsland gevallen: resultaat: kapotte kleding. Nu heb ik van horen zeggen gehoord dat ik dit misschien kan terugkrijgen van mijn verzekering?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die begrijp ik even niet. Je bedoelt te zeggen dat je voor zoiets altijd een verzekering aan zou moeten spreken? En welke verzekering dan wel?sjoerdth schreef:Ja, want alleen een mietje maakt geen gebruik van zijn verzekering waar hij gewoon voor betaalt
Een (wieler)kleding verzekering natuurlijk die je speciaal daarvoor hebt afgesloten.Jans schreef:Die begrijp ik even niet. Je bedoelt te zeggen dat je voor zoiets altijd een verzekering aan zou moeten spreken? En welke verzekering dan wel?sjoerdth schreef:Ja, want alleen een mietje maakt geen gebruik van zijn verzekering waar hij gewoon voor betaalt
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless