Fulcrum velg
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat de lak van mij spaken verdwijnt en dat de lak van de velg krakelee wordt.
Hebben hier meer mensen last van? Kan ik hier wat aan doen? Of valt die onder garantie?
De wielen zaten in mij fiets bij aanschaf. Moet ik hiervoor dan bij de leverancier zijn of bij fulcrum zelf?
Mvg
Hebben hier meer mensen last van? Kan ik hier wat aan doen? Of valt die onder garantie?
De wielen zaten in mij fiets bij aanschaf. Moet ik hiervoor dan bij de leverancier zijn of bij fulcrum zelf?
Mvg
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
Zal bij thuiskomst eens mijn velgen nader inspecteren.
Ik kan mij indenken dat na pekelritjes, en niet direct de fiets cleanen, of grote temp wisselingen zoals in de winter van een verwarmde schuur naar buiten in de kou zoiets kan gebeuren.
Ik kan mij indenken dat na pekelritjes, en niet direct de fiets cleanen, of grote temp wisselingen zoals in de winter van een verwarmde schuur naar buiten in de kou zoiets kan gebeuren.
Mmm.. apart dan.kbskyline schreef:Schuur is niet verwarmd. En fiets never met pekel. Na een regenrit clean ik hem direct
Hoe oud is deze fiets/velgen, en wat gebruik je voor de velgen om ze schoon te maken?
-
- Forum-lid HC
Heb ooit iemand zijn velgen zien reinigen met dasty (werkt als velgenreiniger) en dat zag er net zo uit
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik noem dit mierenneuken. Het is zeker komkommertijd. Als ik mijn velgen van zo dichtbij ga bekijken zitten ze ook onder de krassen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Mijn Easton velgen zien er ook zo uit. Niets vreemds aan en doet niets af aan de functie.
Mierenneuken is dit niet. Als je een auto koopt is de lak van de velgen ook niet krakelee na nog geen 3000km. Of de lak van je fiets zelf.thestudent schreef:Ik noem dit mierenneuken. Het is zeker komkommertijd. Als ik mijn velgen van zo dichtbij ga bekijken zitten ze ook onder de krassen.
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Sensa pista
- thestudent
- Forum-lid HC
Sorry hoor. Ik kan zoals zovelen toch geen nieuwe auto betalen. Je kan trouwens soms best verbaasd zijn over de soms slechte afwerking van nieuwe autos. Mijn tweedehandsje komt met genoeg krassen en plekjes om je nergens meer echt druk over te maken. Fietsen zijn gebruiksvoorwerpen en na verloop van tijd wordt het toch wel lelijk. De lak van mijn fiets is ook nogal slecht, blanke lak komt op een aantal plekken los. Maar ja garantie claimen na meerdere crashes gaat me ook niet meer lukken. Je kan er boos over maken, maar je kan ook gewoon lekker gaan fietsen. De fiets rijdt er echt niet minder om. Zo ook hier. Je kan moeilijk gaan doen garantie claimen en drie weken zonder wielen zitten. Of je gaat gewoon lekker fietsen.
Deze plekken zie je echt alleen met een bak licht erop van dichtbij. Van een fulcrum 5 of 7? kan je ook niet te veel verwachten. Het is een budget set en blijft dus ook budget set. Die velgen maken ze in taiwan voor onder de 5 euro per stuk. Wat wil je. Met alle meuk waar je normaal gesproken doorheen rijdt kan ik niet echt verbaasd hierover zijn.
Deze plekken zie je echt alleen met een bak licht erop van dichtbij. Van een fulcrum 5 of 7? kan je ook niet te veel verwachten. Het is een budget set en blijft dus ook budget set. Die velgen maken ze in taiwan voor onder de 5 euro per stuk. Wat wil je. Met alle meuk waar je normaal gesproken doorheen rijdt kan ik niet echt verbaasd hierover zijn.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welke type is het?
Less is bore