Op zoek naar tijdritfiets
Ik ben op zoek naar een betaalbare tijdritfiets. Tussen de 1500-200 euro. iemand tips? Bekeken modellen: Giant Trinity, Canyon speedmax AL 9.0. Specialized (transition pro) zit iets boven budget, maar wel mooi beestje zeg. Commentaar welkom!
VeeDeeBee
- robbebopper
- Forum-lid HC
Die Canyon is voor dat geld volgens mij de beste koop.
Alternatieven binnen je budget van EUR 2.000:
- Cube Arium Race Ultegra
- Bianchi D2 Crono 105
- Planet X Pro Stealth Carbon
- Fuji D-6 Comp
- Focus Culebro Tria Ultegra
Sommige zul je regelmatig tegenkomen (m.n. Cube), voor andere merken (Planet X, Fuji) zul je iets meer moeite moeten doen. Succes met je keuze.
- Cube Arium Race Ultegra
- Bianchi D2 Crono 105
- Planet X Pro Stealth Carbon
- Fuji D-6 Comp
- Focus Culebro Tria Ultegra
Sommige zul je regelmatig tegenkomen (m.n. Cube), voor andere merken (Planet X, Fuji) zul je iets meer moeite moeten doen. Succes met je keuze.
"Het mooiste van individueel tijdrijden vind ik dat je altijd je EIGEN tempo kunt bepalen"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Check mijn aangeboden spullen, o.a. Cervelo P2, alu vision tijdritstuur, misschien is dat interessant voor je?
Staan in het aangeboden topic. Of stuur me een mailtje, PM mag ook.
Anders succes met het zoeken naar een geschikte fiets, P2 is in maat 54 trouwens
Staan in het aangeboden topic. Of stuur me een mailtje, PM mag ook.
Anders succes met het zoeken naar een geschikte fiets, P2 is in maat 54 trouwens
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run
http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Swim, Bike, Run
http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
11847 schreef:in de laatste fiets stond een stukje waar ze 4 verschillende tijdritfietsen testte met daartussen canyon 8.0 (is wel wat simpeler natuurlijk dan de 9.0) en de giant en daar kwam de giant 't best uit
De Canyon kwam naar mijn mening het best uit de test. Alleen van Heeswijk (die bij een spezialized dealer werkt) vond het helemaal niets. De andere vonden de canyon de beste fiets.
Misschien kan Cornee er wat over zeggen, hij nam namelijk ook deel aan de test.